Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Как да подредим пощата си
Макар и да минава за масова комуникация, електронната поща е лично пространство, нещо като нощното шкафче. Всички имаме такова и всички изпитваме неудобство от хаоса в него, ако се случи да го отворим пред някой друг. Невъзпитано е да поучаваш някой как да подрежда личното си шкафче, затова ето някои съвети от Harvard Business Review как да вкараме ред в пощата си.
Ограничете броя на писмата във входящата ви кутия. Всеки излишен мейл ви разконцентрира, когато я отворите. Огромният брой писма ви кара да прескачате с мишката от едно към друго.
Ако получите писмо, от което не се интересувате, но е свързано с работата на друг човек, прехвърлете му го. Така се отървавате от ненужния спам и помагате на колега.
Разпределяйте писмата си по папки. Това е най-лесният и ефективен начин да се ориентирате в купищата имейли.
Ежедневото почистване също помага. Така, както миете зъбите си всеки ден, създайте си навика да почиствате и пощенската си кутия. Трийте всчко, което не ви интересува.
Определете колко време да пазите писмата си. Едва ли има сериозна причина да съхранявате писма от преди една година.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.