Как да станете незаменими 2

Как да станете незаменими 2

И така...Преживяхте кризата и останахте на работа. Най-лошото време за бизнеса май минава. За щастие, не се е наложило както част от приятелите и роднините ви да се изправите пред психологическата и физическа атака на безработицата.

Но това не е повод да се отпускате. Напълно е възможно тези, които са изгубили работата си, да са използвали принудителната пауза, за да станат по-добри от вас. Сега е моментът да убедите колегите и шефовете си, че сте незаменими. Продължаваме да ви разказваме как можете да го направите:

      6. Оптимизирайте уменията си. Знаете и владеете каквото е необходимо, за да вършите работата си. Очевидно. Защо не опитате да впрегнете всичко, което умеете, за да станете по-ценни за екипа? Ако сами се постараете да придобиете нови умения, като например да започнете да работите и с Photoshop, усилията ви ще бъдат забелязани от мениджърите и оценени от част колегите, защото така ще разберете по-добре работата им и ще можете да им помагате. Какъвто и да е браншът ви, винаги имате поле за по-добра професионална реализация. Сега е моментът да придобивате нови умения, за да се превърнете в незаменим кадър. Особено от гледна точна на свободния достъп до толкова много източници на информация и обучения като вечерни курсове, книги, специализирани сайтове.

      7. Работете добре с другите. Може да звучи малко лицемерно, но е полезно за вас, ако гледате на колектива си като на семейство. В крайна сметка прекарвате поне 8 часа на ден заедно. Всички зависите един от друг, за да оцелее бизнеса. Всеки си недостатъци, но това се отнася и за вас, така че, стремете се да бъдете  толерантни. Сега повече от всякога ефективното сътрудничество е разглеждано като ключ към успеха. Затова по-добре оставете настрана различията, свързани с възрастта и интересите. От това зависи не само доброто положение на компанията, но и вашето собствено.

      8. Някой винаги гледа зад гърба ви. Мислите, че шефът ви не забелязва всичките ви лични обаждания в работно време? Или това, колко време прекарвате в интернет сайтовете за новини и електронната поща, която не е свързана с работата ви. Не бива да се прокрадва съмнение сред мениджърите, че си губите времето. Ограничете личните комуникации на работното място.

      9. Внимавайте с отпуските. Ако имате висока температура – останете си вкъщи. Ако сестра ви се жени – моля, не се оправдавайте, че сте болни. Това не е съвет да не вземате почивни дни, а напътствие по-скоро да бъдете по-конкретни и достоверни, когато излизате в отпуск.

      10. Бъдете видими. Скромността е прекрасно качество, освен, разбира се, по време на рецесия. Ако работите до късно, помагате на другите и ви хрумват страхотни идеи уверете се, че някой (различен от майка ви) знае за тях. Намерете начин да напомняте на мениджъра си за прогреса във вашата работа. Вие не нахалствате, по-скоро казвате на правилните хора какъв е смисълът от присъствието ви. Да бъдем честни, ако сами не го направите, няма кой да го свърши за вас.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Разкрития: Агенти на разузнаването Мосад са подготвяли сухопътна операция в в Катар
Вдовицата на застреляния Чарли Кърк: Ще продължа делото му!
Желязков: Този вот на недоверие е алманах на всички проблеми в съдебната система
Посланически скандал: Лейбъристки депутат обвини Киър Стармър, че не е годен за премиер
Fitch понижи кредитния рейтинг на Франция до A+
El Nacional: Зинедин Зидан ще води националния отбор по футбол на Франция след Световното през 2026 г.
Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
Неизвестно за известните: Нацисти убиват фармацевта, който искаше да излекува всички