Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Кариерен съвет за поколението Х
Вие сте от поколението Х. Вие сте на 30-40 години, в средата на живота, кариерата и работната си сила. Заклещени сте между две огромни групи от хора, по-младите от поколението Y и по- възрастните от вас. Поколението Х обикновено е недоволно от начина, по който кариерата му се развива. Според мен обаче лидерските качества на тази група мениджъри са точно това, от което организациите се нуждаят сега. Недоволството е лесно да се види.
Вероятно сте завършили университета, когато икономиката се е развивала със бавни темпове. По-възрастните от вас вече са стигнали до добрите позиции за работни места. А по-младите от вас са способни да работят на вашето място за по-малко пари. Но корпорациите наистина имат нужда от вас. Вашите умения, страст и талант са подходящи за предизвикателствата на съвременния бизнес. Тъй като вие сте деца на епохата на господството на гражданските права, сте чувствителни към мултикултурните въпроси и толерантни към различията. И така, какво остава за вас? Да извървите скучната корпоративна стълбица.
Някои от вас сигурно все още се борят за кариерата, която искат. Вероятно знаете какво искате, но просто се нуждаете от време да го получите.
Ще трябва да адаптирате най-добрите си качества към по-възрастните от вас и към поколението Y, като същевременно запазите чертите, които ви отличават. Така ще се превърнете в ценен актив за организацията. Как ще се справите с проекти, технологии, представяне коментари, интервюта за работа и други форми на комуникация на работното място по различен начин е от решаващо значение.
Да не забравяме, че се изправяте и пред конкуренти от вашето поколение, които искат да запазят работата си или да намерят нова такава. Това са хора с опит и хъс, които са готови да изместят „старите кучета“ и не искат да се дават на младите, чиито разбирания за работа са крайно различни. Помнете, вие сте тези, които воюват за своите права.
Тами Ериксон за Harvard Business Review
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.