Кратък курс по личен PR

Кратък курс по личен PR

Често, по време на интервютата за работа се стига до въпроса "Защо, според вас, трябва да ви назначим?". И вие трябва да отговорите. Цялата тази ситуация е малко неловка, нали?

Случва се също приятел да ви запознае и препоръча на потенциален работодател в непринудена обстановка. Как да изтъкнете качествата си? Какво да кажете за себе си, така че да не прозвучи самонадеяно?

Трябва да продадете себе си на добра цена, напомня Harvard Business Review. За да го направите, не е нужно да звучите като професионален търговец. Вместо да се концентрирате върху това колко страхотен човек сте, опитайте да се препоръчате елегантно, с история, която включва следните четири елемента:

  1. Ситуация. Разкажете проблем или случка, разрешен от вас, екипа или компанията ви.
  2. Задачи. Опишете подробно и ясно какви са били точно вашите задачи в решаването на проблема.
  3. Постижения. Обяснете обективно какво се е наложило да направите, за да свършите работата.
  4. Резултати. После какво стана? Повишиха ли се доходите? Подобри ли се удовлетвореността на клиентите? Говорете с кратки и прости изречения. Използвайте конкретни, стегнати и ясни примери, за да задържите вниманието на публиката.

Успех!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО