Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Криза е, но европейските луксозни брандове очакват ръст

Задълбочаването на дълговата криза в Европа почти няма да засегне местните производители на луксозни стоки, прогнозиращи увеличение на приходите за сметка на слабото евро и ръста на износа в зажаднелия за скъпи и известни марки Китай.
Акциите на тези компании в последните години растат, поради което инвестициите в тях са значително по-високи, отколкото в местните фондови пазари. Това показва индексът на Блумбърг за европейските луксозни стоки, цитиран от РБК „Дейли”.
От 18 ноември 2008 г. индексът European Luxury Goods, включващ акциите на водещите европейски производители на луксозни стоки, е нараснал с 357%, докато в същото време индексът на най-големите предприятия в Европа Stoxx Europe 600 е отчел ръст едва от 27%.
Кои са най-ценните луксозни марки през миналата година можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Износът на стомана от Китай е на път да достигне рекордно високо ниво
Икономика |С минимална заплата малката потребителска кошница може да се купи едва 9.7 пъти
България |За първи път: Гърция извади предмети от потънал преди 100 г. близнак на „Титаник“
Любопитно |AI модел може да прогнозира слънчеви изригвания
Наука и Здраве |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Новата икономика: Притесненията за заплащането разделят европейците
Икономика |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Легендата на американското и световно кино Робърт Редфорд почина на 89 г.
Свят |МАЕ: Темпът на намаляване на добива на петрол и газ в световен мащаб се ускорява
Енергетика |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.