Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Лидерите трябва да станат по-видими
Не е тайна, че през последните години в света на бизнеса настъпи криза на доверието. То липсва при операциите на капиталовите пазари. Изчезна от шефските кабинети поради начина, по който директорите управляват своите компании. А едно от най-разпространените твърдения стана това, че всеки ръководи, движен от собствената си алчност. Затова избухнаха и толкова много скандали, компрометиращи имиджа на големи и утвърдили се компании, пише Harvard Business Review.
Да, възможно е нещата да тръгнат в грешна посока, поради различни причини, свързани с контрола на околната среда. Но когато стигнем до причини, свързани с фирмената култура, разбираме колко важен е тонът, задаван от лидерите.
Отговорност на лидера е именно да зададе верния тон, да живее с ценностите на организацията и да доказва с личния си пример че това е наистина така.
Той трябва да е твърд с тези, които не приемат корпоративните ценности.
Той трябва да показва коя е правилната култура, да възнаграждава тези, които я прилагат, защото това също е начин да задава верния тон.
Затова лидерите трябва да станат по-видими. Да присъстват по-често на срещи на екипите от по-ниските нива. Във времето на загубено доверие във всички сфери, те трябва да знаят колко ценна е комуникацията и откритостта в екипа. Веднъж зададен, верният тон в работата постепенно ще се превърне в неизменна част от нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Ето как обядът на милиардер във верига за бързо хранене вдигна акциите на няколко компании с 30 процента
Лидерство |Над 450 милиона килограма тикви изгниват по сметищата в САЩ всяка година след Хелоуин
Любопитно |7 типични черти на успешните хора
Управление | Advertorial |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Един 3-секунден трик, с който ще впечатлите всеки по телефона
Техники за успех | Advertorial |Притча: Къщата, в която ще живееш утре
Маркетинг | Advertorial |БСП и ВМРО събрали над 310 хил. подписа за референдум за АЕЦ „Белене”
България | Advertorial |По света и у нас през март
Маркетинг | Advertorial |10 съвета за начинаещи мениджъри
Управление | Advertorial |Стартира ADAC Opel Rallye Cup
Автомобили |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.