Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Най-старият мол в София сменя името си и започва мащабно преустройство
Първият мол в София - City Center Sofia ще се сдобие с нова визия и име. Новите собственици, Revetas Capital, започват мащабна програма за преустройство на търговския център, която включва цялостно обновяване на площите и въвеждане на нова концепция с цел привличане на нови марки, увеличаване на посещаемостта и засилване на пазарните му позиции.
Преустройството ще стане на два етапа. Първият включва цялостно подновяване на интериора, което трябва да приключи до края на 2015 г. Вече е в ход обновяване на общите части на мола. На втория етап ще се промени фасадата и входовете на търговския център. По време на преустройствата молът няма да затваря врати за посетителите.
По думите на Росен Генев, мениджър "Търговски площи" във Forton, новият микс от наематели на CCS ще бъде изцяло съобразен с предимствата на местоположението и с търсеното ново пазарно позициониране. Търговският центърът се намира в непосредствена близост до жилищни зони, обитавани от хора с висока за София покупателна способност.
Друга ключова група посетители са работещите в района - служители и мениджъри от близко разположените офиси. Над половината посетители в CCS печелят повече от 750 евро месечно и годишно харчат по над 1000 евро в търговския център – двойно над средните нива в повечето софийски молове, сочат данни на мола.
Новата концепция предвижда CCS да се позиционира в нишата на ежедневното пазаруване, срещи и забавления, което има за цел да го отличи от основните му конкуренти, разчитащи основно на силен трафик от посетители през уикенда.
Името на търговския център ще бъде сменено на Park Center – платформа, която обединява 14 търговски центъра под управлението на Revetas Capital в Централна и Източна Европа.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.