Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Нисан" ядоса "Порше", "БМВ" и "Aуди"
Оригинална идея за реклама на „Нисан” вбеси “Порше”, “БМВ” и “Aуди” в навечерието на Фестивала на скоростта в „Гудууд”, Англия.
Спорът е за нестандартната партизанска рекламна тактика, която японската марка предприе за голямото събитие.
„Нисан” постави на няколко свои коли емблемите на немските автомобилни гиганти със серия от чертички до всяка една. Те отбелязват случаите, в които „Нисан” е спечелил надпревара срещу някой от конкурентите си на „Нюрбургринг".
Закачката веднага провокира „Порше”, които обявиха, че искат тяхното лого да бъде премахнато или ще започнат съдебни действия за нарушаване на авторското право.
Това не е първият случай на заиграване между японските и немските компании. Част от настоящата рекламна кампания на „Нисан” включва огромен билборд върху лондонското 3D кино „Imax”, на който пише "Как да победим германците".
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.