"Нисан" ядоса "Порше", "БМВ" и "Aуди"

Нисан ядоса Порше, БМВ и Aуди

Оригинална идея за реклама на „Нисан” вбеси “Порше”, “БМВ” и “Aуди” в навечерието на Фестивала на скоростта в „Гудууд”, Англия.

Спорът е за нестандартната партизанска рекламна тактика, която японската марка предприе за голямото събитие.

„Нисан” постави на няколко свои коли емблемите на немските автомобилни гиганти със серия от чертички до всяка една. Те отбелязват случаите, в които „Нисан” е спечелил надпревара срещу някой от конкурентите си на „Нюрбургринг".

Закачката веднага провокира „Порше”, които обявиха, че искат тяхното лого да бъде премахнато или ще започнат съдебни действия за нарушаване на авторското право. 

Това не е първият случай на заиграване между японските и немските компании. Част от настоящата рекламна кампания на „Нисан” включва огромен билборд върху лондонското 3D кино „Imax”, на който пише "Как да победим германците".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Историческият център на Истанбул се превръща в пешеходна зона
Вложенията на българите в инвестиционни фондове - 30 пъти по-малко от банковите депозити
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната