"Нисан" ядоса "Порше", "БМВ" и "Aуди"

Нисан ядоса Порше, БМВ и Aуди

Оригинална идея за реклама на „Нисан” вбеси “Порше”, “БМВ” и “Aуди” в навечерието на Фестивала на скоростта в „Гудууд”, Англия.

Спорът е за нестандартната партизанска рекламна тактика, която японската марка предприе за голямото събитие.

„Нисан” постави на няколко свои коли емблемите на немските автомобилни гиганти със серия от чертички до всяка една. Те отбелязват случаите, в които „Нисан” е спечелил надпревара срещу някой от конкурентите си на „Нюрбургринг".

Закачката веднага провокира „Порше”, които обявиха, че искат тяхното лого да бъде премахнато или ще започнат съдебни действия за нарушаване на авторското право. 

Това не е първият случай на заиграване между японските и немските компании. Част от настоящата рекламна кампания на „Нисан” включва огромен билборд върху лондонското 3D кино „Imax”, на който пише "Как да победим германците".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?