Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Нова система ще проверява качеството на шотландското уиски
Великобритания въвежда нова система за проверка на качеството на уискито, произведено на територията й. Целта е да се спази обещанието, че шотландският скоч остава продукт на високо ниво, и да не допуска фалшиви или по-нискокачествени продукти в уиски индустрията на Острова.
Британското правителство въвежда схемата, за да помогне на потребителите да разпознават качествените продукти от Острова, информира Би Би Си. Производителите на уиски в страната ще трябва да се подлагат на проверка по нови, по-строги критерии, ако искат да продават продуктите си на територията на Европейския съюз. Първата напитка, която ще се проверява, е скочът. Впоследствие системата ще бъде приложена и към напитките от определени географски райони. Например "уискито на Северна Ирландия" или "сайдер брендито от Самърсет".
Мярката се приветства от големите играчи в уиски индустрията на Великобритания, които държат на качеството и престижа. Предстои да бъдат проверявани не само алкохолните производители, а и компаниите за бутилиране, за поставяне на етикети и опаковане, износителите от Великобритания - изобщо всички играчи в производствения цикъл.
Уиски индустрията, регулирана от Обединеното кралство, допринася около 4 млрд. лири годишно към шотландската икономика и поддържа заетостта на повече от 10 000 шотландци.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.