Отличиха „Орехите” с бронзово EFFIE

 Отличиха „Орехите” с бронзово EFFIE

Кампания „Орехите” на холдинг „Белла България”, реализирана от агенция The smart, взе бронзово отличие от Фестивала за ефективност на рекламата EFFIE България 2010 г. Под този бранд се произвеждат сурово-сушени и варено-пушени месни деликатеси по традиционни български рецепти.

Церемонията по награждаването се проведе снощи в Sofia Live Club. Призът на „Орехите” е и единственият, спечелен от компания от хранителния бранш в категорията „Стоки”. „Белла България” извоюва отличието в конкуренция с „Нестле”, „Пепси” и „Данон”.

„Наградата е много важна за нас, защото по регламент най-голяма тежест при оценяването се дава на постигнатите резултати, които формират 45% от оценката. Това показва, че наред с безспорния творчески заряд на кампанията, тя реално е стигнала до сърцата на потребителите. Което е и нашата цел, защото „Белла България поставя потребителя в центъра на своята стратегия и съобразява всяка своя стъпка с неговите интереси”, коментира бранд мениджърът на „Орехите” Христо Вълков.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Желязков: В атаките срещу приемането на еврото имаме данни за руско участие
Близо 4000 служители на НАСА избират да напуснат Aгенциятa