Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Отличиха „Орехите” с бронзово EFFIE
![Отличиха „Орехите” с бронзово EFFIE](/media/003/orexi.l.webp)
Кампания „Орехите” на холдинг „Белла България”, реализирана от агенция The smart, взе бронзово отличие от Фестивала за ефективност на рекламата EFFIE България 2010 г. Под този бранд се произвеждат сурово-сушени и варено-пушени месни деликатеси по традиционни български рецепти.
Церемонията по награждаването се проведе снощи в Sofia Live Club. Призът на „Орехите” е и единственият, спечелен от компания от хранителния бранш в категорията „Стоки”. „Белла България” извоюва отличието в конкуренция с „Нестле”, „Пепси” и „Данон”.
„Наградата е много важна за нас, защото по регламент най-голяма тежест при оценяването се дава на постигнатите резултати, които формират 45% от оценката. Това показва, че наред с безспорния творчески заряд на кампанията, тя реално е стигнала до сърцата на потребителите. Което е и нашата цел, защото „Белла България поставя потребителя в центъра на своята стратегия и съобразява всяка своя стъпка с неговите интереси”, коментира бранд мениджърът на „Орехите” Христо Вълков.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.