Пазарният дял на Android достигна 33% в САЩ

Пазарният дял на Android достигна 33% в САЩ

Пазарният дяр на мобилната операционна система на Google Android продължава да расте като през февруари е бил малко над 33% в САЩ. Това сочат данни на агенцията Comscore.

Най-големият губещ от позициите на Android е канадската компхания RIM производител на BlackBerry, която губи 4,1% от пазарното си присъствие и 28,9% от всички продажби. От експанзията на Android Microsoft губи 1,3% от пазарния си дял до 7,7%, а Palm, произвеждана от HP губи 1,1 %.

Само Apple се оказва печеливша в тази ситуация с нарастване на пазарния дял от 0,2%, до 25,2%. Причината е най-вече премиерата на iPhone 4, който е бил най-продаваният телефон в САЩ за февруари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ