Пазарният дял на Android достигна 33% в САЩ

Пазарният дял на Android достигна 33% в САЩ

Пазарният дяр на мобилната операционна система на Google Android продължава да расте като през февруари е бил малко над 33% в САЩ. Това сочат данни на агенцията Comscore.

Най-големият губещ от позициите на Android е канадската компхания RIM производител на BlackBerry, която губи 4,1% от пазарното си присъствие и 28,9% от всички продажби. От експанзията на Android Microsoft губи 1,3% от пазарния си дял до 7,7%, а Palm, произвеждана от HP губи 1,1 %.

Само Apple се оказва печеливша в тази ситуация с нарастване на пазарния дял от 0,2%, до 25,2%. Причината е най-вече премиерата на iPhone 4, който е бил най-продаваният телефон в САЩ за февруари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Хърватия връща казармата заради геополитическото напрежение
Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Започва плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ "Козлодуй"
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ