Пазарният дял на Android достигна 33% в САЩ

Пазарният дял на Android достигна 33% в САЩ

Пазарният дяр на мобилната операционна система на Google Android продължава да расте като през февруари е бил малко над 33% в САЩ. Това сочат данни на агенцията Comscore.

Най-големият губещ от позициите на Android е канадската компхания RIM производител на BlackBerry, която губи 4,1% от пазарното си присъствие и 28,9% от всички продажби. От експанзията на Android Microsoft губи 1,3% от пазарния си дял до 7,7%, а Palm, произвеждана от HP губи 1,1 %.

Само Apple се оказва печеливша в тази ситуация с нарастване на пазарния дял от 0,2%, до 25,2%. Причината е най-вече премиерата на iPhone 4, който е бил най-продаваният телефон в САЩ за февруари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Предлагат родителите на деца до 12 г. да имат право да работят дистанционно през лятото
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Джей Ди Ванс: Вървим към спиране на работата на федералното правителство
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос