Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Потребителите в цял свят се страхуват от нова криза
![Потребителите в цял свят се страхуват от нова криза](/media/017/17_103.l.webp)
Опасенията от нова криза растат сред потребителите от цял свят. Индексът на потребителското доверие, основан на оценката за перспективите за професионална стабилност, лично финансово положение и готовност да се харчи е намалял в световен мащаб с три пункта – от 92 до 89 пункта, съобщи специализираната в анализи и изследвания компания Nielsen.
Проучването е правено в периода 20 май - 7 юни и отчита най-ниското ниво на потребителско доверие от четвъртото тримесечие на 2009 година насам, казват анализаторите.
Най-силно е спаднал индексът в Близкия изток, Африка и Азиатско–Тихоокеанския регион. В Европа и Латинска Америка няма промяна в нивата му.
Глобалното изследване на Nielsen е обхванало 31 хил. респонденти сред редовните интернет-потребители в 56 страни по света.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.