Потребителите в цял свят се страхуват от нова криза

Потребителите в цял свят се страхуват от нова криза

Опасенията от нова криза растат сред потребителите от цял свят. Индексът на потребителското доверие, основан на оценката за перспективите за професионална стабилност, лично финансово положение и готовност да се харчи е намалял в световен мащаб с три пункта – от 92 до 89 пункта, съобщи специализираната в анализи и изследвания компания Nielsen.

Проучването е правено в периода 20 май - 7 юни и отчита най-ниското ниво на потребителско доверие от четвъртото тримесечие на 2009 година насам, казват анализаторите.

Най-силно е спаднал индексът в Близкия изток, Африка и Азиатско–Тихоокеанския регион. В Европа и Латинска Америка няма промяна в нивата му.

Глобалното изследване на Nielsen е обхванало 31 хил. респонденти сред редовните интернет-потребители в 56 страни по света.

 

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Островът Ташироджима: Царството на котките
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт