Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Потребителите в цял свят се страхуват от нова криза
Опасенията от нова криза растат сред потребителите от цял свят. Индексът на потребителското доверие, основан на оценката за перспективите за професионална стабилност, лично финансово положение и готовност да се харчи е намалял в световен мащаб с три пункта – от 92 до 89 пункта, съобщи специализираната в анализи и изследвания компания Nielsen.
Проучването е правено в периода 20 май - 7 юни и отчита най-ниското ниво на потребителско доверие от четвъртото тримесечие на 2009 година насам, казват анализаторите.
Най-силно е спаднал индексът в Близкия изток, Африка и Азиатско–Тихоокеанския регион. В Европа и Латинска Америка няма промяна в нивата му.
Глобалното изследване на Nielsen е обхванало 31 хил. респонденти сред редовните интернет-потребители в 56 страни по света.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.