Потребителите вече не искат да плащат повече само заради марката

Потребителите вече не искат да плащат повече само заради марката

Във време на икономическа нестабилност дори заможните купувачи се стремят да спестяват. Тази зима те все по-често се отказват от облеклото на луксозните марки в полза на дрехи от малко над средния ценови сегмент. Според експерти, приходите на този сегмент от модния пазар ще растат с най-бързи темпове, пише РБК „Дейли”.

Изпадналите не чак толкова отдавна в стагнация продажби на производителите на аксесоари и дрехи на ниво по-ниско от луксозното, но над масовия пазар, отчитат голям растеж. Модна компания прогнозира продажбите й на дрехи на цени между 100 и 1000 долара да скочат с над 50% тази година, дори и ситуацията в Европа да стане още по-тежка. Този ръст ще се окаже няколко пъти по-голям от ръста при масовите и луксозните марки.

Анализатор коментира, че по-достъпните марки, спрямо луксозните, имат по-голям шанс да постигнат значителен ръст както в индустриално развитите държави, така и на развиващите се пазари.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
САЩ и Китай договориха рамката на търговското споразумение преди срещата Тръмп-Си
Стотици хиляди се събраха в Истанбул в подкрепа на арестувания кмет Екрем Имамоглу
Ройтерс: Какво представлява руската ракета "Буревестник"?
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ
Светът на парите: Кои европейски страни имат най-много милиардери?