Рецептата за един успешен бизнес, който помага на хората


TOMS е световноизвестна марка, която промени света на социалното предприемачество, пише Goodnet.org.

Благодарение на своя уникален бизнес модел, при който за всеки закупен чифт обувки компанията дарява друг чифт, TOMS успя да вдъхнови и много други брандове. Основен виновник за това е изпълнителният директор Блейк Микоски.

Научете повече за мотивацията на Микоски в това забележително видео на I Am Eco Warrior и вижте каква е рецептата за един наистина успешен бизнес. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Протестът в София започна, хиляди хора вече са на площад "Независимост"
Полицията слага КПП-та на входовете към протеста в столицата
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Кая Калас: Ако се мисли за ограничаване на украинските въоръжени сили, трябва да се помисли и за руските
Как Испания преживя прехода от песети към евро и какви са поуките за България?
БНБ започна продажбата на стартови комплекти с евромонети