С 39% нарасна печалбата на най-голямата рекламна група в света

С 39% нарасна печалбата на най-голямата рекламна група в света

Британската рекламна група WPP, която е най-голямата в света в тази сфера, записа оперативна печалба от 244 млн. паунда за първите шест месеца на 2010 г., съобщи BBC. Това е с 36% повече от същия период на 2009 г. Нетната печалба ще бъде около 150 млн. паунда.

Добрите резултати идват от пазарите в Азия, САЩ и Великобритания.

Приходите за полугодието възлизат на 4,4 млрд. паунда, което е с 3,5% повече от година по-рано.

Най-големите клиенти на WPP са „Vodafone” и „Unilever”. Рекламната компания осигурява работа на повече от 138 хил. души в 2,4 хил. офиса в 107 страни.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ