С 39% нарасна печалбата на най-голямата рекламна група в света

С 39% нарасна печалбата на най-голямата рекламна група в света

Британската рекламна група WPP, която е най-голямата в света в тази сфера, записа оперативна печалба от 244 млн. паунда за първите шест месеца на 2010 г., съобщи BBC. Това е с 36% повече от същия период на 2009 г. Нетната печалба ще бъде около 150 млн. паунда.

Добрите резултати идват от пазарите в Азия, САЩ и Великобритания.

Приходите за полугодието възлизат на 4,4 млрд. паунда, което е с 3,5% повече от година по-рано.

Най-големите клиенти на WPP са „Vodafone” и „Unilever”. Рекламната компания осигурява работа на повече от 138 хил. души в 2,4 хил. офиса в 107 страни.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Проверяват сигнал, че издирваният черен леопард е забелязан край Ловеч
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги