Скандал: Adidas прекрати рекламен договор с Apple за 10 млн. долара

Скандал: Adidas прекрати рекламен договор с Apple за 10 млн. долара

Компанията Adidas реши да прекрати договора си за публикуване на реклама в мобилната мрежа Apple iAd заради прекаленото вмешателство от страна на Стив Джобс в кампанията, съобщи „Бизнес Инсайдер” е за 10 млн. долара, от които Apple ще се лиши, след като за трети път ръководството на компанията отклонило рекламната концепция на гиганта в производството на спортни стоки.

Още през август „Уолстрийт Джърнъл” написа, че Apple прекалено строго контролира мобилната си система и се опитва да оказва директна намеса в изготвянето на рекламите. Тогава вестникът съобщи, че по тази причина и от Chanel са се отказали от провеждането на рекламна кампания в iAd.

Изискванията на Apple предизвикват голямо напрежение и в отношенията с рекламните агенции. Освен това рекламодателите не получават достатъчно пълна информация за протичането на кампанията в мрежата, коментира тогава „Уолстрийт Джърнъл”.

Apple представи системата си iAd през април тази година. Рекламният й модул включва интерактивна секция, в която могат да се залагат игри, видеоклипове, както и да се създава собствен интерфейс.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Израелската армия призовава жителите на град Газа да го напуснат
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.