Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Скандал: Adidas прекрати рекламен договор с Apple за 10 млн. долара
Компанията Adidas реши да прекрати договора си за публикуване на реклама в мобилната мрежа Apple iAd заради прекаленото вмешателство от страна на Стив Джобс в кампанията, съобщи „Бизнес Инсайдер” е за 10 млн. долара, от които Apple ще се лиши, след като за трети път ръководството на компанията отклонило рекламната концепция на гиганта в производството на спортни стоки.
Още през август „Уолстрийт Джърнъл” написа, че Apple прекалено строго контролира мобилната си система и се опитва да оказва директна намеса в изготвянето на рекламите. Тогава вестникът съобщи, че по тази причина и от Chanel са се отказали от провеждането на рекламна кампания в iAd.
Изискванията на Apple предизвикват голямо напрежение и в отношенията с рекламните агенции. Освен това рекламодателите не получават достатъчно пълна информация за протичането на кампанията в мрежата, коментира тогава „Уолстрийт Джърнъл”.
Apple представи системата си iAd през април тази година. Рекламният й модул включва интерактивна секция, в която могат да се залагат игри, видеоклипове, както и да се създава собствен интерфейс.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.