Скандал: Adidas прекрати рекламен договор с Apple за 10 млн. долара

Скандал: Adidas прекрати рекламен договор с Apple за 10 млн. долара

Компанията Adidas реши да прекрати договора си за публикуване на реклама в мобилната мрежа Apple iAd заради прекаленото вмешателство от страна на Стив Джобс в кампанията, съобщи „Бизнес Инсайдер” е за 10 млн. долара, от които Apple ще се лиши, след като за трети път ръководството на компанията отклонило рекламната концепция на гиганта в производството на спортни стоки.

Още през август „Уолстрийт Джърнъл” написа, че Apple прекалено строго контролира мобилната си система и се опитва да оказва директна намеса в изготвянето на рекламите. Тогава вестникът съобщи, че по тази причина и от Chanel са се отказали от провеждането на рекламна кампания в iAd.

Изискванията на Apple предизвикват голямо напрежение и в отношенията с рекламните агенции. Освен това рекламодателите не получават достатъчно пълна информация за протичането на кампанията в мрежата, коментира тогава „Уолстрийт Джърнъл”.

Apple представи системата си iAd през април тази година. Рекламният й модул включва интерактивна секция, в която могат да се залагат игри, видеоклипове, както и да се създава собствен интерфейс.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино