Рупърт Мърдок купи UGO Entertainment

Рупърт Мърдок купи UGO Entertainment

Компанията на медийния магтат Рупърт Мърдок е купила UGO Entertainment от медийния конгломерат „Хърст Корпорейшън”, основан от Уилям Хърст през 1887 г., съобщава news.com. UGO Entertainment управлява интернет проекти с видео игри и сайтове. Така Мърдок се надява да разшири присъствието си в онлайн пространството.

Сайтовете UGO, включително Ugo.com и 1Up.com ще се управляват от медийното подразделение на корпорацията на Мърдок IGN Entertainment. Обединявайки IGN и UGO, News Corp. ще получи месечно аудитория от 70 милиона души.

Сред известните активи на „Хърст Корпорейшън” са списанията Cosmopolitan, Esquire и Harper's bazaar . News Corp в момента търси купувач за друга от основните си дейности в мрежата – социалната мрежа Myspace, която купи през 2005 за 580 млн. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: С парите за исканото увеличение на заплатите може да се купят 800 автобуса
Столицата пред пълен транспортен хаос, готви се стачка и на метрото
На днешната дата, 15 май. Международен ден на семейството
Тръмп и Путин няма да присъстват на преговорите в Истанбул
Стачката на наземния транспорт в София продължава и в петък, но метрото ще работи
Тайна военна база на САЩ от „студената война“ открита в ледовете на Гренландия
Граничният въглероден данък на ЕС и добрите ESG практики
Как Турция се превърна в гарант за европейската сигурност?