„Актавис” става „Алерган”

„Актавис” става „Алерган”

Глобалният фармацевтичен лидер Актавис променя името си и корпоративната си идентичност.  Компанията вече ще се казва Алерган и от вчера се търгува на Нюйоркската Фондова Борса под нов символ — AGN.

Промяната в името на компанията е в резултат на придобиването на Алерган през март тази година и одобрението на тази промяна от акционерите на Актавис на 5 юни.

Обединението на Алерган и Актавис създава една от 10-те най-големи фармацевтични компании по приходи в света и лидер в нов за индустрията модел – Growth Pharma.

В България Актавис също ще приеме новото име, ще се промени и корпоративната идентичност на компанията, но на по-късен етап, съобщиха от централния офис в София.

Името Актавис ще се запази само за генеричния бизнес на новото фарма обединение в САЩ и Канада

“Алерган обединява световноизвестни марки, най-добрия глобален генеричен бизнес, водещо портфолио от нови продукти, включително оригинални, генерични, биоподобни лекарства, продукти и устройства без лекарско предписание, както и четвъртия по големина дистрибутор в САЩ, който ще запази името „Анда“. Напълно интегрираният бизнес на Алерган ни дава уникални възможности да отговорим бързо на нуждите на клиентите и пациентите и да променим живота на тези, които зависят от нас.”, коментира Брент  Сондърс, главен изпълнителен директор и президент на Алерган.

Новото фарма обединение започна кампания за ребрандиране в глобален мащаб, която ще ръководи преминаването на нейните мощности, операции и търговско присъствие по света към новото фирмено име.

От днес има и промяна в идентичността и логото на компанията.

Със седалище в Дъблин, Ирландия Алерган плс се очертава да е лидер в новия за фарма индустрията модел – Growth Pharma. Обединението е ориентирано към разработване, производство и търговия с иновативни оригинални лекарствени продукти, висококачествени генерици и препарати без лекарско предписание и биологични продукти за пациенти по цял свят.

Портфолиото на компанията включва едни от най-добрите продукти на пазара за терапия на заболявания на централната нервна система, офталмология, естетична медицина, гастроентерология, женско здраве, урология, сърдечносъдова система и противоинфекциозни средства. Компанията ръководи третия по големина глобален генеричен бизнес в света. Също така е отраслов лидер в научните изследвания и разработки с едно от най-богатите портфолиа от нови продукти във фармацевтичната индустрия и водеща позиция в подаването на заявления за генерични препарати в глобален мащаб.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Истинската роля на имейла
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България