„Джими Чу“ става публична компания

„Джими Чу“ става публична компания

Култовата модна компания за луксозни дамски обувки „Джими Чу“, създадена от едноименния  малайзийски дизайнер в Лондон, ще стане публична. 

Марката увеличи популярността си по света, след като за нея се заговори в хитовия сред дамската аудитория американски сериал „Сексът и градът“.

Дизайнерът Джими Чу лично обяви плановете тя да навлезе в търговията на Лондонската фондова борса, посочва Би Би Си. По думите му събраните средства ще се използват за разширяване на бизнеса в Близкия изток, Южна Корея, Сингапур и Малайзия. „Бъдещето ни като публична фирма може само да утвърди репутацията ни“, посочва той и уверява, че акционерите ще спечелят заради очакван добър растеж. 

Миналата година „Джими Чу“ отчете продажби за над 282 млн. паунда. Тя планира да открива 10-15 магазина годишно и да предложи за продан поне една четвърт от собствеността си под формата на акции. 

В момента „Джими Чу“ има 120 магазина по света. 

Фирмата е създадена през 1986 г. в лондонския „Ийст Енд“ от прочутия майстор на обувки с вкус към стила Джими Чу, който тогава обединява сили с Тамара Мелън. Чу напуска бизнеса през 2001 г. Неговата племенница Сандра Чой е творчески директор днес. 

Компанията е собственост на инвестиционната фирма JAB Luxury. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ