„Икономист” провокира граждански позиции с рекламна акция

„Икономист” провокира граждански позиции с рекламна акция

Британското списание „Икономист” пусна нова рекламна кампания от плакати, които подтикват гражданите към размисъл, отбелязва campaignlive.co.uk.

Постерите са тематично групирани в 6 двойки, като всяка двойка показва две противоположни мнения, които предизвикват обществени дискусии.

На първите два плаката е изписано „Затворниците не трябва да гласуват” и „Затворниците трябва да гласуват”.

Следващите два са „Наркотиците трябва да се легализират”  и „Наркотиците не трябва да се легализират”.

Последната двойка одобрява и отрича продажбата на човешки органи.

Под написа на всеки постер с по-малки букви са изписани аргументите в полза на конкретното мнение.

Outdoor кампанията е озаглавена „Какво мислите?” (Where do you stand?). Тя е дело на английската рекламна агенция AMV BBDO

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Росен Карадимов: Проверките доказват, че еврото се използва като повод за повишаване на цените
1000 лв. глоба и 3 месеца без книжка, ако шофираме в аварийната лента
Спират движението на метрото между станциите "Сливница" и "Обеля" от днес
Ответни мита: Кои страни от ЕС биха могли да бъдат най-засегнати?
Лос Анджелис съди Airbnb за предполагаемо завишаване на цените след горските пожари
България успешно се конкурира с Франция и Италия по производството на черен хайвер
Насочила ли се е гейминг индустрията към нов крах?
Европейските страни, в които има най-добър баланс между работа и личен живот