„Икономист” провокира граждански позиции с рекламна акция

„Икономист” провокира граждански позиции с рекламна акция

Британското списание „Икономист” пусна нова рекламна кампания от плакати, които подтикват гражданите към размисъл, отбелязва campaignlive.co.uk.

Постерите са тематично групирани в 6 двойки, като всяка двойка показва две противоположни мнения, които предизвикват обществени дискусии.

На първите два плаката е изписано „Затворниците не трябва да гласуват” и „Затворниците трябва да гласуват”.

Следващите два са „Наркотиците трябва да се легализират”  и „Наркотиците не трябва да се легализират”.

Последната двойка одобрява и отрича продажбата на човешки органи.

Под написа на всеки постер с по-малки букви са изписани аргументите в полза на конкретното мнение.

Outdoor кампанията е озаглавена „Какво мислите?” (Where do you stand?). Тя е дело на английската рекламна агенция AMV BBDO

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Сергей Лавров пристигна в Аляска с блуза на СССР (ВИДЕО)
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Левовете в евро: Банкнотите в обращение продължават да намаляват
НСИ: Месечната инфлация през юли е 1,7%, годишната – 5,3%
Белият дом разпространи ориентировъчен график на срещата на Тръмп с Путин
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
КНСБ за малката потребителска кошница: Кафето е най-скъпо в Перник и Габрово, а баничката - в София