Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Икономист” провокира граждански позиции с рекламна акция
Британското списание „Икономист” пусна нова рекламна кампания от плакати, които подтикват гражданите към размисъл, отбелязва campaignlive.co.uk.
Постерите са тематично групирани в 6 двойки, като всяка двойка показва две противоположни мнения, които предизвикват обществени дискусии.
На първите два плаката е изписано „Затворниците не трябва да гласуват” и „Затворниците трябва да гласуват”.
Следващите два са „Наркотиците трябва да се легализират” и „Наркотиците не трябва да се легализират”.
Последната двойка одобрява и отрича продажбата на човешки органи.
Под написа на всеки постер с по-малки букви са изписани аргументите в полза на конкретното мнение.
Outdoor кампанията е озаглавена „Какво мислите?” (Where do you stand?). Тя е дело на английската рекламна агенция AMV BBDO.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.