Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Каменица” АД и Happy Bar & Grill договориха дългосрочно партньорство
„Каменица” АД и Happy Bar & Gril, сключиха договор за стратегическо дъргосрочно партньорство.
Сътрудничеството е насочено в полза на потребителите, клиентите на Happy Bar & Grill в цялата страна ще имат възможност да консумират най-добрите марки от портфолиото на Каменица, както местни, така и лицензионни, и да се възползват от атрактивни промоции, които двете партниращи си компании ще организират за тях. Част от менюто на Happy Bar & Grill ще бъдат както марката флагман Kamenitza и нейни подбрандове, така и марки на най-популярните световни пивоварни школи – белгийската и чешката. Клиентите на Happy Bar & Grill ще имат възможност да добавят към менюто си брандове с вековна традиция като Пражка бира № 1 в света Staropramen, прочутите белгийски премиални марки като Stella Artois, наричана неслучайно ”течното белгийско злато”, традиционната белгийска бира с близо 800 годишна история Leffe, автентичното пшенично белгийско пиво Hoegaarden.
В рамките на партньорството ще бъдат организирани и атрактивни промоции, обвързани с футбола в чест на предстоящият Европейски шампионат. Като марка, традиционно обвързана с футбола, която подкрепя българските фенове вече цяло десетилетие, „Каменица” АД ще предложи на клиентите на Happy Bar & Grill в цялата страна незабравими футболни емоции.
Партньорството с верига Happy Bar & Grill е част от политиката на компанията да се развива и предлага на потребителите висококачествени продукти и иновации. Само през изминалата 2011 г. „Каменица” АД пусна на пазара 4 нови продукта – Kamenitza Нефилтрирано, Kamenitza Kamenitza Fresh Лимон, 6% Тъмно от Kamenitza, Астика Тъмно. Теи затвърдиха имиджа на дружеството като най-иновативната българска пивоварна компания. В подкрепа на това през 2011 г. бяха инвестирани 18 млн. лв., част от вложенията на обща стойност за 68 млн. лв. за последните 4 години. Политиката на инвестиции и иновации допринесе за значимо и трайно нарастване на пазарния дял както на отделни марки, така и на компанията като цяло.
Към месец март 2012 г. “Каменица” АД е лидер на българския бирен пазар с пазарен дял от 33,5% по обем продажби по данни на AC Nielsen, което представлява ръст от 4,4 процентни пункта спрямо същия период на предходната година. Увеличение на пазарния дял с близо 3,5 процентни пункта спрямо същия период на 2011 г. отбелязва и марката Kamenitza.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.