Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Каменица” с нов генерален директор
Марко Ниавро е новият генерален директор на „Каменица” АД. До настоящия момент Ниавро е заемал позицията директор „Управление на марките” за Molson Coors Europe – европейската дивизия на бирения гигант.
Ниавро е отговарял за глобалното развитие на стратегическите марки Staropramen и Carling, лицензионните брандове и централната дигитална маркетинг стратегия във всичките 10 държави от европейската структура на Molson Coors Europe.
Марко Ниавро притежава MBA от Университета по икономика в Загреб, Хърватия. Той започва кариерата си в бирения бранш през 2005 г. в Zagrebacka pivovara d.d., като през годините е заемал различни ръководни позиции в сферите на търговията и маркетинга, главно в Хърватия и Румъния. Той има над 11 години опит в бирената индустрия, като в периода 2011 – 2012 г. е заемал и позицията директор „Маркетинг” в Bergenbier S.A., Румъния.
Драган Радивоевич, досегашен генерален директор на „Каменица” АД, ще заеме позицията генерален директор за Сърбия и Черна гора на местните дружества на Molson Coors Europe в двете страни.
По време на неговото управление през последните четирите години „Каменица” АД си възвърна първото място, както по обеми продажби, така и по приходи на българския бирен пазар.
От началото на 2013 г. дружеството продължава да отбелязва стабилни резултати и цялостен ръст, като по данни на AC Nielsen към месец юли т.г., „Каменица” АД е пазарен лидер с 34,2% пазарен дял, съобщиха от компанията.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.