„Мениджър” организира ценова ваканция

„Мениджър” организира ценова ваканция

Списание „Мениджър” официално стартира от днес инициативата си „Намали с 10”. В нея каним собствениците на големи, средни и малки компании да намалят цените на свои продукти с 10%, 10 лева или 10 стотинки през ноември, декември и януари. Идеята е по този начин, чрез присъединяването на колкото се може представители на бизнеса у нас да се получи своеобразна ценова ваканция, която да се трансформира в сериозен положителен ефект за българите, пазарите и производството.

Кампанията беше анонсирана в най-новия брой на „Мениджър”, който от началото на месеца е на пазара и още в първите дни срещна подкрепа и разбиране от сериозни български фирми, а броят им продължава да се увеличава с всеки изминал ден.

Ето и първите наши съмишленици, които заявиха подкрепата си:

 Актавис – най-голямата фармацевтична компания у нас. Тя подкрепя изцяло инициативата като в следващите дни ще обяви конкретните си отстъпки.

 

 Булстрад Виена Иншурънс груп - един от лидерите на застрахователния пазар у нас с 100 вида застраховки, предназначени за индивидуални клиенти и фирми, подкрепя инициативата „Намали с 10” като обявява 10% намаление на застраховките си за домашно имущество, карго превозите и застраховката срещу злополука на местата в МПС.

 Интерлогистика – в подкрепа на кампанията ‘’Намали с 10" лидерът на българския пазар за куриерски услуги предоставя специална отстъпка от 10% за физически лица от тарифните цени за месеците декември (2011 г.) и януари-февруари (2012 г.)

 Интро Медия ЕООД, с основна дейност внос и търговия на рекламни сувенири, заяви участие като в най-скоро време ще обяви конкретните си предложения.

  "ДЕК-В2" ЕООД – обработка на мрамор и гранити. Фирмата обявява намаление с 10% на всички продукти от своето портфолио.

 Контитранс М – единствената лицензирана круизна компания у нас обявява, че трайно ще подкрепя кампанията като редовно оповестява изгодни оферти за различни туристически пакети и дестинации.

 LG Еlectronics – световният лидер в производството на следващото поколение дигитални продукти подкрепя инициативата на сп. „Мениджър”. Конкретните оферти компанията ще обяви в следавшите дни.

 Пиер Фабр Дермо-Козметик България се включва в нашата инициатива с промоции на продукти за висококачествена грижа за кожата. Първите конкретни предложения за намаления ще можете да откриете още следващата седмица на нашата специализирана страница „Намали с 10”.

 Техем Сървисис ЕООД - за периода 1.12.2011 - 29.02.2012 г. компанията намалява с 10 лева стойността на преоборудване на уред за дялово разпределение ("топломер", водомер) за всяка сграда взела решение или заявила своето желание за преоборудване с радиоразпределители и радиоводомери през този период.

За улеснение на потребителите „Мениджър” създаде специална страница във Фейсбук профила си, наречена по същия начин „Намали с 10”, на която редовно и подробно ще съобщава офертите на всяка фирма, включила се в кампанията.

Новинарският сайт „Мениджър Нюз” също ще държи в течение читателите си с редовно огласяване на имената на фирмите и техните предложения за ценова ваканция. От днес стартира и специална поредица в електронното ни издание, в която ще представяме поотделно всяка фирма, участник в инициативата и нейните предложения за ценова ваканция.

Инициативата тепърва ще набира скорост. Затова всички представители на бизнеса, които приемат каузата „Намали с 10” и са готови да се присъединяват към нея, да ни пишат с конкретни предложения на имейл namalis10@manager.bg.

Официалният старт на кампанията ще бъде обявен в края на предстоящият форум, организиран от сп. „Мениджър” и посветен на политиките за стимулиране на потреблението с участието на представители на властта, бизнеса, банките и медиите. Кръглата маса „Факторът потребление” започва от 10.00 ч. днес и „Мениджър Нюз” ще ви информира периодично и подробно за дискусиите в нея. След това, в няколко последователни дни  ще ви запознаем и с най-интересните презентации, идеи и предложения на участниците в събитието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ