„Уотсън Фармасютикълс Инк.” вече е „Актавис Инк.”

„Уотсън Фармасютикълс Инк.” вече е „Актавис Инк.”

„Уотсън Фармасютикълс Инк.” вече е „Актавис Инк.”

Уотсън Фармасютикълс Инк. (Watson Pharmaceuticals, Inc.) – компанията-майка на Актавис ЕАД и Актавис Оперейшънс (в България) официално обяви, че е приела Актавис Инк. (Actavis, Inc.) (NYSE:ACT) за свое ново глобално име и е започнала да се търгува на Нюйоркската Фондова борса под нов символ — ACT.

Компанията за първи път заяви намерението си да промени своето име миналата година след придобиването на Актавис Груп (Actavis Group). Обединението доведе до създаването на третата най-голяма генерична фармацевтична компания в света с предварително очаквани обединени приходи от над 8 млрд. щатски долара за 2012 година.

„Актавис” стартира и дългосрочна кампания за ребрандиране, която ще ръководи прехода на производствени й мощности, операции и търговско присъствие по света към името „Актавис” и ново лого, обединяващи всички 17 000 служители под едно единствено име, с търговска марка и защитено в световен мащаб.

Официалният старт на ребрандирането на дейностите в България с новото отличително лого на Глобалната компания, изработено от водещата фирма за създаване на глобални идентичности Lippincott, ще бъде след няколко месеца.

По време на деня на инвеститора в Ню Йорк на 25 януари, петък, компанията също така обяви, че вътрешно определените нетни доходи на „размита” акция се очаква да бъдат в горната граница на предварително прогнозирания интервал от USD5.85 до USD5.95, което представлява увеличение от 25% в сравнение с вътрешно определените нетни доходи за цялата 2011 година. За 2012 г. компанията очаква приходи от около USD5.9 млрд., което е увеличение с 29% в сравнение с 2011 г.

"2012 беше знаменателна година за нашата Компания, тъй като тя продължи превръщането си в глобален специализиран фармацевтичен лидер," коментира Пол Бизаро, президент и главен изпълнителен директор на „Актавис." "Общият приход нарасна с около 29%, вътрешно определените нетни доходи на акция се увеличиха с изключителните 25 процента, а паричните потоци от оперативна дейност са с USD600 млн. повече.", посочва той.

Стратегията на Компанията през 2013 година е да предизвика растеж в световен мащаб на глобалния си бизнес. Намеренията са да се концентрира върху подобряването на позицията й на ключови пазари и допълнително обогатяване на портфолиото й със специален акцент върху разширяването на бизнеса с медикаменти в инжекционни форми и фармацевтични продукти без лекарско предписание на международните пазари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ