„Уотсън Фармасютикълс Инк.” вече е „Актавис Инк.”

„Уотсън Фармасютикълс Инк.” вече е „Актавис Инк.”

Уотсън Фармасютикълс Инк. (Watson Pharmaceuticals, Inc.) – компанията-майка на Актавис ЕАД и Актавис Оперейшънс (в България) официално обяви, че е приела Актавис Инк. (Actavis, Inc.) (NYSE:ACT) за свое ново глобално име и е започнала да се търгува на Нюйоркската Фондова борса под нов символ — ACT.

Компанията за първи път заяви намерението си да промени своето име миналата година след придобиването на Актавис Груп (Actavis Group). Обединението доведе до създаването на третата най-голяма генерична фармацевтична компания в света с предварително очаквани обединени приходи от над 8 млрд. щатски долара за 2012 година.

„Актавис” стартира и дългосрочна кампания за ребрандиране, която ще ръководи прехода на производствени й мощности, операции и търговско присъствие по света към името „Актавис” и ново лого, обединяващи всички 17 000 служители под едно единствено име, с търговска марка и защитено в световен мащаб.

Официалният старт на ребрандирането на дейностите в България с новото отличително лого на Глобалната компания, изработено от водещата фирма за създаване на глобални идентичности Lippincott, ще бъде след няколко месеца.

По време на деня на инвеститора в Ню Йорк на 25 януари, петък, компанията също така обяви, че вътрешно определените нетни доходи на „размита” акция се очаква да бъдат в горната граница на предварително прогнозирания интервал от USD5.85 до USD5.95, което представлява увеличение от 25% в сравнение с вътрешно определените нетни доходи за цялата 2011 година. За 2012 г. компанията очаква приходи от около USD5.9 млрд., което е увеличение с 29% в сравнение с 2011 г.

"2012 беше знаменателна година за нашата Компания, тъй като тя продължи превръщането си в глобален специализиран фармацевтичен лидер," коментира Пол Бизаро, президент и главен изпълнителен директор на „Актавис." "Общият приход нарасна с около 29%, вътрешно определените нетни доходи на акция се увеличиха с изключителните 25 процента, а паричните потоци от оперативна дейност са с USD600 млн. повече.", посочва той.

Стратегията на Компанията през 2013 година е да предизвика растеж в световен мащаб на глобалния си бизнес. Намеренията са да се концентрира върху подобряването на позицията й на ключови пазари и допълнително обогатяване на портфолиото й със специален акцент върху разширяването на бизнеса с медикаменти в инжекционни форми и фармацевтични продукти без лекарско предписание на международните пазари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Истинската роля на имейла
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България