След 22 години в ефир bTV се радва на огромно зрителско признание и впечатляващи резултати

След 22 години в ефир bTV се радва на огромно зрителско признание и впечатляващи резултати

bTV Media Group отпразнува 22 години от своето създаване на 1 юни. На същата дата през 2000 година започна излъчването на предавания в ефира на първата българска частна национална телевизия, а днес компаниятa притежава шест ТВ канала, пет радиостанции, редица дигитални платформи и бранд за киноразпространение. На същата дата, 1 юни, празнува своя 16-ти рожден ден и радио N-JОY – част от медийната група и една от най-големите музикални радиовериги в страната, известна със своите хитове, много настроение, любопитни звездни новини и теми от шоубизнеса. 

Двата празника събраха на корпоративно събитие служителите на компаниите, на което бяха представени резултатите на пролетния сезон и новите дигитални проекти, които са част от портфолиото на медийната група. В ролята на водещи влязоха красивото лице на bTV Новините Виктория Готева и най-разпознаваемият радио глас Генчо Генчев, по-известен като Инспектор N-JOY. За доброто настроение се погрижиха любими изпълнители, като Влади Ампов - Графа и Михаела Филева, а специални гости на този ден бяха малчуганите в семейството на bTV, които получиха много забавления и изненади. 

„Най-големият подарък е възможността да празнуваме с тези, които горят и вярват най-много в това, което правим - нашите служители. Именно те са тези, без които не би било възможно да изградим доверието, което зрителите гласуват на bTV вече 22 години в телевизионния ефир. Те са тези, без които радио N-JOY не би се превърнала в една от най-слушаните музикални станции за последните 16 години.  Гордеем се с високите резултати, които постигнахме през пролетния сезон и продължаваме да инвестираме в локално съдържание и дигитални проекти“, сподели за повода г-н Мартин Швехлак, Главен изпълнителен директор на bTV Media Group и bTV Radio Group.

Редица премиерни за България предавания и сериали предложиха развлечение и добро настроение на зрителите на bTV от началото на годината. Балансираното разнообразие от световно доказани риалити формати и нови продукции бе в основата на програмата на медията, която отново нареди bTV като най-гледаният национален телевизионен канал в България след старта на сезона на 14-ти февруари със среден целодневен аудиторен дял 27% и близо 30% среден аудиторен дял в праймтайма (all 4+, източник GARB), с което bTV привлича вниманието на най-голяма част от телевизионните зрители на национални телевизии в страната.

Основен източник на информация сред телевизионната аудитория продължават да бъдат bTV Новините. Нюзрумът е разпознат с най-високо доверие , а централната емисия в 19:00 часа привлича близо 36% от зрителите. Данните за новинарския сайт btvnovinite.bg показват нарастване на потребителите с 11% от началото на годината (данни Gemius), а преглежданията на конкретни страници (page views) са се увеличили с 64%. 

Публицистичните предавания „Лице в лице“ и „120 минути“ проследяват актуалните събития и коментари по горещите теми от вътрешно-политическата обстановка и международни новини като затвърждават по-висок среден брой зрители в слота (all 4+, източник GARB) през седмицата и уикенда. 

Най-атрактивни през пролетта са риалити форматите, които отвеждат аудиторията на необикновени и изпълнени с емоции и екзотика екранни приключения. Висококачествените развлекателни формати на bTV – „Сървайвър“, „България търси талант“ и „Ергенът“ приковават зрителите пред екраните със своите силни и емоционални истории, необикновена атмосфера, красиви гледки от далечни страни и вдъхновяващи и талантливи лица.

Модерни, интригуващи, изпълнени с любов, напрежение, смях, противоречия, амбиции и мечти, сериалите на bTV - “Съни бийч“ 2 и „Мен не ме мислете“, очаквано привличат пред екрана голям брой телевизионни зрители. Премиерното заглавие в програмата - „Мен не ме мислете“, отвори нова страница в историята на българските сериали, a сюжетът и актьорите пленяват зрителите с темите, проблемите, емоциите и въпросите, поднесени чрез майсторско комбиниране на хумор и драма, вълнуващи сцени и пълнокръвни герои. 

Уникалната игра за знания „Стани богат“, с водещ Михаил Билалов е категоричният фаворит за съдържание в ранния праймтайм, точно преди централните новини, привличайки близо 770 000 зрители всекидневно в делнични дни или двойно повече от основните конкурентни предавания в слота 18:00 – 19:00 часа.

Финалите на европейските турнири на UEFA завладяха каналите на bTV Media Group, които и тази година бяха домакин на решителните битки. Специалното студио за големия финал на UEFA Шампионска лига в Париж 2022 е гледан от средно 457 хиляди души на живо по bTV Action, с което се превръща в най-гледания финал на Шампионска лига за последните 3 години, а специалното коментарно студио преди и след мача спечели признанието на феновете с навременни реакции и висок професионализъм. 

И тази година за своята 22-ра годишнина, 1 юни, bTV отбелязва Международния ден на детето и в ефира на телевизията. Млад партньор в ефира на предаването „Tази сутрин“ имаше Златимир Йочев, а централната емисия ще бъде представена от Виктория Петрова и Юксел Кадриев в компанията на малки ко-водещи. През целия ден лица на bTV Новините показват свои снимки от детството с пожелание за усмихнат и весел празник на малките и пораснали деца. 

Честит празник и на всички колеги в bTV Media Group и радио N-JOY! 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стана ясно за кого са „изчезналите“ 780 гласа от изборите през октомври 2024 г.
Мъск подкрепи излизането на САЩ от НАТО, нарече външният министър на Полша "дребно човече"
Светът на парите: Акциите на Tesla са на червено, откакто Мъск отиде във Вашингтон
Зеленски се надява на практически резултати от срещата в Саудитска Арабия
Тръмп обяви, че ще удвои митата върху канадските метали до 50%
Украйна удари Подмосковието с най-мащабната досега атака с дронове
Страхове от стагфлация тресат американските пазари
Пазарната капитализация на американските технологични гиганти се срина със 750 млрд. долара