След 22 години в ефир bTV се радва на огромно зрителско признание и впечатляващи резултати
bTV Media Group отпразнува 22 години от своето създаване на 1 юни. На същата дата през 2000 година започна излъчването на предавания в ефира на първата българска частна национална телевизия, а днес компаниятa притежава шест ТВ канала, пет радиостанции, редица дигитални платформи и бранд за киноразпространение. На същата дата, 1 юни, празнува своя 16-ти рожден ден и радио N-JОY – част от медийната група и една от най-големите музикални радиовериги в страната, известна със своите хитове, много настроение, любопитни звездни новини и теми от шоубизнеса.
Двата празника събраха на корпоративно събитие служителите на компаниите, на което бяха представени резултатите на пролетния сезон и новите дигитални проекти, които са част от портфолиото на медийната група. В ролята на водещи влязоха красивото лице на bTV Новините Виктория Готева и най-разпознаваемият радио глас Генчо Генчев, по-известен като Инспектор N-JOY. За доброто настроение се погрижиха любими изпълнители, като Влади Ампов - Графа и Михаела Филева, а специални гости на този ден бяха малчуганите в семейството на bTV, които получиха много забавления и изненади.
„Най-големият подарък е възможността да празнуваме с тези, които горят и вярват най-много в това, което правим - нашите служители. Именно те са тези, без които не би било възможно да изградим доверието, което зрителите гласуват на bTV вече 22 години в телевизионния ефир. Те са тези, без които радио N-JOY не би се превърнала в една от най-слушаните музикални станции за последните 16 години. Гордеем се с високите резултати, които постигнахме през пролетния сезон и продължаваме да инвестираме в локално съдържание и дигитални проекти“, сподели за повода г-н Мартин Швехлак, Главен изпълнителен директор на bTV Media Group и bTV Radio Group.
Редица премиерни за България предавания и сериали предложиха развлечение и добро настроение на зрителите на bTV от началото на годината. Балансираното разнообразие от световно доказани риалити формати и нови продукции бе в основата на програмата на медията, която отново нареди bTV като най-гледаният национален телевизионен канал в България след старта на сезона на 14-ти февруари със среден целодневен аудиторен дял 27% и близо 30% среден аудиторен дял в праймтайма (all 4+, източник GARB), с което bTV привлича вниманието на най-голяма част от телевизионните зрители на национални телевизии в страната.
Основен източник на информация сред телевизионната аудитория продължават да бъдат bTV Новините. Нюзрумът е разпознат с най-високо доверие , а централната емисия в 19:00 часа привлича близо 36% от зрителите. Данните за новинарския сайт btvnovinite.bg показват нарастване на потребителите с 11% от началото на годината (данни Gemius), а преглежданията на конкретни страници (page views) са се увеличили с 64%.
Публицистичните предавания „Лице в лице“ и „120 минути“ проследяват актуалните събития и коментари по горещите теми от вътрешно-политическата обстановка и международни новини като затвърждават по-висок среден брой зрители в слота (all 4+, източник GARB) през седмицата и уикенда.
Най-атрактивни през пролетта са риалити форматите, които отвеждат аудиторията на необикновени и изпълнени с емоции и екзотика екранни приключения. Висококачествените развлекателни формати на bTV – „Сървайвър“, „България търси талант“ и „Ергенът“ приковават зрителите пред екраните със своите силни и емоционални истории, необикновена атмосфера, красиви гледки от далечни страни и вдъхновяващи и талантливи лица.
Модерни, интригуващи, изпълнени с любов, напрежение, смях, противоречия, амбиции и мечти, сериалите на bTV - “Съни бийч“ 2 и „Мен не ме мислете“, очаквано привличат пред екрана голям брой телевизионни зрители. Премиерното заглавие в програмата - „Мен не ме мислете“, отвори нова страница в историята на българските сериали, a сюжетът и актьорите пленяват зрителите с темите, проблемите, емоциите и въпросите, поднесени чрез майсторско комбиниране на хумор и драма, вълнуващи сцени и пълнокръвни герои.
Уникалната игра за знания „Стани богат“, с водещ Михаил Билалов е категоричният фаворит за съдържание в ранния праймтайм, точно преди централните новини, привличайки близо 770 000 зрители всекидневно в делнични дни или двойно повече от основните конкурентни предавания в слота 18:00 – 19:00 часа.
Финалите на европейските турнири на UEFA завладяха каналите на bTV Media Group, които и тази година бяха домакин на решителните битки. Специалното студио за големия финал на UEFA Шампионска лига в Париж 2022 е гледан от средно 457 хиляди души на живо по bTV Action, с което се превръща в най-гледания финал на Шампионска лига за последните 3 години, а специалното коментарно студио преди и след мача спечели признанието на феновете с навременни реакции и висок професионализъм.
И тази година за своята 22-ра годишнина, 1 юни, bTV отбелязва Международния ден на детето и в ефира на телевизията. Млад партньор в ефира на предаването „Tази сутрин“ имаше Златимир Йочев, а централната емисия ще бъде представена от Виктория Петрова и Юксел Кадриев в компанията на малки ко-водещи. През целия ден лица на bTV Новините показват свои снимки от детството с пожелание за усмихнат и весел празник на малките и пораснали деца.
Честит празник и на всички колеги в bTV Media Group и радио N-JOY!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.