Customer Contact Channels избра София за виртуален офис с 500 служители

Customer Contact Channels избра София за виртуален офис с 500 служители

Компанията Customer Contact Channels (C3), която е глобален доставчик на решения за комуникация с клиенти и генерален мениджмънт отваря регионален, виртуален офис в София, съобщава MarketWatch.

В него ще работят над 500 служители, владеещи чужди езици. Именно наличието на подготвени кадри с добра и широка езикова подготовка е бил решаващ при избора на конкретната локация за създаването на центъра.

Офисът в София ще предлага обслужване на 17 езика. Служителите ще бъдат представители на различните фирми, които вбъдеще ще ползват услусите на С3. Тренингът на персонала вече е започнал, а представителството на компанията у нас има и първи клиент - международна туристическа агенция.

От MarketWatch припомнят, че през 2010 година престижната агенция AT Kearny отличи България като дестинация номер едно за аутсорсинг в Европа.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Промяната в начина на мислене, която прави екипите по-креативни
Беларус търси нови мостове към Запада: среща между Лукашенко и представител на САЩ
Разгадана е мистерията на 2400-годишната лодка Hjortspring в Дания
На днешната дата, 13 декември. Рождениците днес
Британската вълна преживява ренесанс - какви са причините?
УниКредит Булбанк спечели наградата „Банка на годината в България“ 2025 на авторитетното издание The Banker
На фокус следващите седем дни: Последни заседания на централните банки и решение за руските активи
България отчита рекорден търговски дефицит през октомври