Customer Contact Channels избра София за виртуален офис с 500 служители

Customer Contact Channels избра София за виртуален офис с 500 служители

Компанията Customer Contact Channels (C3), която е глобален доставчик на решения за комуникация с клиенти и генерален мениджмънт отваря регионален, виртуален офис в София, съобщава MarketWatch.

В него ще работят над 500 служители, владеещи чужди езици. Именно наличието на подготвени кадри с добра и широка езикова подготовка е бил решаващ при избора на конкретната локация за създаването на центъра.

Офисът в София ще предлага обслужване на 17 езика. Служителите ще бъдат представители на различните фирми, които вбъдеще ще ползват услусите на С3. Тренингът на персонала вече е започнал, а представителството на компанията у нас има и първи клиент - международна туристическа агенция.

От MarketWatch припомнят, че през 2010 година престижната агенция AT Kearny отличи България като дестинация номер едно за аутсорсинг в Европа.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имущество, придобито от престъпна дейност, вече ще се конфискува и от роднини, съпрузи и партньори на виновните
Земетресение с магнитуд 8,7 разлюля руския полуостров Камчатка
ФБР откри „липсващата минута“ от видезаписа в нощта на смъртта на Джефри Епстийн
Цените на лекарствата в евро ще бъдат публикувани още през август
Времето: Топло с валежи в южната и източната част на страната
Половината от учениците в професионалните гимназии са с квалификация, която не се търси на пазара на труда
Преговори между САЩ и Китай приключиха без удължаване на търговското примирие, Тръмп ще вземе окончателното решение
Борба с ниската раждаемост: Китай въведе годишно плащане по 500 долара „майчински капитал“ на дете