Customer Contact Channels избра София за виртуален офис с 500 служители

Customer Contact Channels избра София за виртуален офис с 500 служители

Компанията Customer Contact Channels (C3), която е глобален доставчик на решения за комуникация с клиенти и генерален мениджмънт отваря регионален, виртуален офис в София, съобщава MarketWatch.

В него ще работят над 500 служители, владеещи чужди езици. Именно наличието на подготвени кадри с добра и широка езикова подготовка е бил решаващ при избора на конкретната локация за създаването на центъра.

Офисът в София ще предлага обслужване на 17 езика. Служителите ще бъдат представители на различните фирми, които вбъдеще ще ползват услусите на С3. Тренингът на персонала вече е започнал, а представителството на компанията у нас има и първи клиент - международна туристическа агенция.

От MarketWatch припомнят, че през 2010 година престижната агенция AT Kearny отличи България като дестинация номер едно за аутсорсинг в Европа.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС