Customer Contact Channels избра София за виртуален офис с 500 служители

Customer Contact Channels избра София за виртуален офис с 500 служители

Компанията Customer Contact Channels (C3), която е глобален доставчик на решения за комуникация с клиенти и генерален мениджмънт отваря регионален, виртуален офис в София, съобщава MarketWatch.

В него ще работят над 500 служители, владеещи чужди езици. Именно наличието на подготвени кадри с добра и широка езикова подготовка е бил решаващ при избора на конкретната локация за създаването на центъра.

Офисът в София ще предлага обслужване на 17 езика. Служителите ще бъдат представители на различните фирми, които вбъдеще ще ползват услусите на С3. Тренингът на персонала вече е започнал, а представителството на компанията у нас има и първи клиент - международна туристическа агенция.

От MarketWatch припомнят, че през 2010 година престижната агенция AT Kearny отличи България като дестинация номер едно за аутсорсинг в Европа.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие