БАН твърди, че вулканичният облак няма да мине над България

Националният институт по метеорология и хидрология към БАН продължава да твърди, че облакът от вулканична пепел ще заобиколи България. Метеоролозите от института казаха това и следобед, но от транспортното министерство казаха обратното, като се довериха на летищните метеоролози. Информация, че част от облака ще мине над България, разпространиха и британските метеоролози.
Вулканичният облак в момента се намира над Централна Румъния, съобщиха от Националния институт по метеорология и хидрология към БАН. Прогнозата на НИМХ е, че облакът няма да навлезе над България, защото преносът на въздушни маси е на нива от 500 – 300 хектопаскала или приблизително 5 – 8 километра от запад-югозапад, което няма да позволи навлизането над България. Достигайки до северната ни граница, вследствие на въздушния пренос, облакът ще се насочи на североизток и ще бъде захванат от циркулацията на циклон над Украйна.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Централната банка на Китай разширява квотите за внос на злато поради рязко покачване на търсенето
Финанси |Времето: Облачно, с превалявания
България |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Цитат на деня
Цитат на деня |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.