БДВО награди най-добрите пиар проекти у нас
Единадесет първи места и три специални награди получиха най-добрите проекти в пиара у нас. Това стана на дванадесетото издание на конкурса за постижения в сферата на комуникациите „PR Приз“, организирано от Българското дружество за връзки с обществеността. Церемонията, изпълнена с добро настроение, се проведе в хотел „Метрополитен“, а конкурсът предизвика сериозен интерес от страна на пиар специалистите в България. В надпреварата тази година участваха 46 проекта. Сп. "Мениджър" беше медиен партньор на събитието.
Специален гост на награждаването на победителите в “PR Приз 2012” бе проф. Тодор Петев, учредител и пръв Председател на Българско дружество за връзки с обществеността, удостоен с признанието за PR легенда на България, един от първите преподаватели по пиар в страната, който е и почетен председател на БДВО.
Освен конкурсът тазгодишният, шести поред пиар фестивал, който бе посветен на темата “PR следа и медийна среда” въвлече в разгорещена дискусия присъстващите специалисти, които обсъждаха актуални журналистически и пиар практики. В рамките на фестивала за втора поредна година се проведе и реалити форматът M-Tel PR Challenge Contest. Състезанието бе разделено в два панела – за практици и за студенти, които се състезаваха по зададен от М-Тел казус в реално време. Казусът, по който работиха практиците, бе за популяризиране на Фонда за деца с ДЦП „Нека повярваме“, както на национално, така и на местно ниво, и привличане на допълнителни финансови средства от граждани и фирми. На студентите бе предоставена задача да измислят и да предложат пиар кампания за представянето на HTC One X.
Отдолу може да видите всички наградени в “PR Приз 2012”:
Категория: Корпоративна PR кампания
I –ВО МЯСТО
Проект: “20 години Пощенска банка”
Организация: Пощенска банка
Категория: Обществено значима PR кампания на организация от бизнес сектора
I –ВО МЯСТО
Проект: “Аз съм с теб”
Агенция: ОТ-ДО Консулт
Клиент: Рош България
II –РО МЯСТО
Проект: “Дарителска инициатива "Избери, за да помогнеш”
Организация: Райфайзенбанк (България)
III –ТО МЯСТО
Проект: “Създаване на информационни центрове на Аурубис България”
Организация: Аурубис България
Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор
I –ВО МЯСТО
Проект: “Аз съм от значениe”
Агенция: Symmetric Communication
Клиент: SOS Детски селища България
II –РО МЯСТО
Проект: “Софийски фестивал на науката 2011”
Организация: Британски съвет България
III –ТО МЯСТО
Проект: “Национална информационна кампания за профилактика на грипа в България”
Агенция: Max Communications
Клиенти: Съюз на българските медицински специалисти и Асоциацията на научноизследователските фармацевтични производители в България
PR Проект в публичния сектор
I –ВО МЯСТО
Проект: “България – спомени с усмивка”
Агенция: MAG Advertising
Клиент: Министерство на икономиката, енергетиката и туризма
PR проект за вътрешни комуникации
I –ВО МЯСТО
Проект: “VIVACOM Избори 2011”
Организация: VIVACOM
Категория: PR проект за продукт или услуга
I –ВО МЯСТО
Проект: “SoulHunters”
Агенция: Publicis MARC Group
Клиент: Philips България
II –РО МЯСТО
Проект: “ABSOLUT MODE LIMITED EDITION”
Агенция: bWorks
Клиент: Pernod Ricard Bulgaria
III –ТО МЯСТО
Проект: “Не позволявай дърветата да станат дървесина”
Организация: ЧЕЗ България
PR проект за продукт или услуга
Специално събитие
I –ВО МЯСТО
Проект: “Изложба "Многоликата човешка същност"
Агенция: Go Green Communications
Клиент: АстраЗенека България
II –РО МЯСТО
Проект: “Arena Professional 2011”
Агенция: Магика Ивентс
Клиент: АСК Реклама и ПР обслужване ООД
PR проект на медия
I –ВО МЯСТО
Проект: “TV 7 в България”
Медиа: TV 7
II –РО МЯСТО
Проект: “Международна конференция "Автомобилното застраховане в Югоизточна Европа: Трансгранични проблеми и решения"
Медиа: Insmarket.bg
Категория: Онлайн кампания или проект
I –ВО МЯСТО
Проект: “Освободи интернет”
Агенция: Publicis MARC Group
Категория: Политически PR
I –ВО МЯСТО
Проект: “Коалиция Варна Утре - Искаш ли нещо различно?”
Агенция: Propaganda Public Communications
Клиент: Коалиция Варна Утре
PR на студентски проект
I –ВО МЯСТО
Проект: “The PR Ethic Man”
Студенти: Иван Тотев и Калина Тончева
Университет: Бургаски свободен университет
М-Tel PR Challenge Contest
Първо място в M-Tel PR Challenge Contest, състезанието за практици, спечели Розалия Благоева - Директор връзки с клиенти, агенция От-До Консулт
Победителите в Student M-Tel PR Challenge Contest са:
I-ВО МЯСТО
Ива Иванова и Йоана Кунова, Югозападен университет
II-РО МЯСТО
Виктория Царева и Данира Доспевска, Софийски университет
III-ТО МЯСТО
Иван Тотев и Калина Тончева, Бургаски свободен университет
Специална награда на КРИБ
Категория "Социално отговорна PR кампания на организация от бизнес сектора"
Проект: Политика на отчетност за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие на Пощенска банка
Организация: Пощенска банка
Специална награда на Дипломат Корпорейшън за подобряване качеството на живот в България
Проект: VIVACOM Art Hall
Организация: VIVACOM
Проект: Зелена линия Витоша
Агенция: 2А Пропаганда
Клиент: Лидл България
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.