"Белла България" дари 1 тон храни на нуждаещи се

Над един тон хранителни продукти, баници и пайове, бяха дарени от „Белла България” на нуждаещи се бедни семейства и бездомни в страната, съобщиха от компанията. Дарението е част от началните действия на развиваща се мрежа за хранително банкиране в помощ на хората в нужда. То беше направено в навечерието на Новогодишните празници.
Хранителният холдинг е ангажиран с развитието на хранителни банки. Той активно подкрепя инициативата от зараждането, отбелязват още от „Белла България”. Целта е ежедневно и дългосрочно подпомагане на социално слабите и спорадично гладуващите. По данни на фондация „ФОРА”, живеещите под прага на бедността у нас са над 1,6 млн. души.
„Белла България” се ангажира с ежемесечен принос от дарения под формата на хранителни продукти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Българин е сред задържаните на хуманитарната флотилия за Газа
Общество |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.