Българинът предпочита мола пред търговската улица

Българинът предпочита мола пред търговската улица

Българите предпочитат да пазаруват от молове, вместо да кръстосват търговските улици. Тази тенденция се е утвърдила през 2011 г., отчете Сергей Койнов, изпълнителен директор на една от водещите компании за недвижимите имоти у нас, предаде „Дарик”.

По думите му тенденцията е започнала преди време с отварянето на първите големи търговски центрове, но миналата година се е утвърдила като сравнително трайна.

Койнов обаче бе категоричен, че трябва да се възобнови интересът към търговските улици, защото развиваването на бизнес по тях е световна практика, от която страната ни не трябва да се отказва.

През миналата година средната цена на магазин от 100 кв. м е била около 27 евро/кв.м в София и между 18-20 евро/кв. м в страната.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ