България сред първите 100 в рейтинга с най-добрите страни за правене на бизнес

България е на 59. място в оповестения днес рейтинг на Световната банка с най-добрите страни за правене на бизнес - „Doing Business-2012". В него попадат 183 страни, а начело е Сингапур.
В първата петица са още Хонг Конг, Нова Зеландия, САЩ и Дания. В дъното на класацията са Конго, Централната Африканска република и ЧАД.
Тази година държавите с най-благоприятни условия за правене на бизнес са оценявани по 11 показателя, вместо по 10, както досега. Сред тях – колко струва стартирането на бизнес, каква е стойността на функциониране и закриването на компания, на получаване на разрешителни, наем на работна сила, данъчна тежест, режим на външна търговия, отпускане на кредити и т.н.
България е с най-добра позиция по показател „Отпускане на кредити” (8 място). За отбелязване е, че преди нас в класацията е Македония – 22.място.
Целият рейтинг можете да видите тук
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.