Задължават мобилните оператори да ни уведомяват щом достигнем 90% от лимита си

България
Обновена 14:17ч., 09.02.2011
Мобилните оператори задължително трябва да уведомяват клиентите си, когато достигнат до 90% от кредитния си месечен лимит. Промяната ще се въведе с промени в законодателството, съобщи на кръгла маса за проблемите на клиентите на телекомуникационните компании председателят на Комисията за регулиране на съобщенията Веселин Божков.
КРС ще поиска от Народното събрание с други промени в Закона за електронните съобщения да се отмени практиката операторите да сключват срочни договори с абонатите си. Наскоро и трите големи мобилни оператора у нас дадоха принципното си съгласие да отпадне автоматичното подновяване на срочни договори.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Парламентът прие на две четения в едно заседание промени в държавния бюджет
Политика |Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.