Климатът виновен за пияните британци в Слънчев бряг

Климатът виновен за пияните британци в Слънчев бряг

Климатът виновен за пияните британци в Слънчев бряг

Kлиматът е виновен за малката алкохолна издръжливост на британците, които почиват в Слънчев бряг. Това заяви консулът на Великобритания Джон О'Шонеси на среща с представители на хотелиерския бизнес в Слънчев бряг, цитиран от „24 часа”.О'Шонеси запозна присъстващите с лятната кампания „Ваканционен махмурлук" , която стартира британското посолство.

„Стремим се да достигнем до туристи между 16 и 30 години”, каза консулът. „В постерите се съдържа полезна информация за това как да се реагира, за да не се допусне инцидент. Туристът да бъде внимателен, когато е на балкона в хотела си - безразсъдното държание може да му коства живота", О'Шонеси коментира .

„Пий и не прекалявай! А при спешен случай, звъни на 112!" - с този надпис на подложки за чаши британското консулство пък предупреждава поданиците си, че забавленията трябва да са с мярка.

За една година 24 англичани са намерили смъртта си в България. В това число са и туристи, починали по естествен път.

В края на юни британското външно министерство официално предупреди туристите за опасностите от "балконинга" - модата да се скача в басейн от терасата, популярна из хотелите по българското Черноморие.

На срещата хотелиерът Веселин Налбантов призова да бъдат проверени туроператорските фирми, които водят в България гости за алкохолен туризъм. Става въпрос за оператори от Скандинавието, Германия.

„Eвтиният алкохол, който се продава в супермаркетите в Слънчев бряг е една от основните причини за нещастните инциденти с млади туристи в курорта. Това се случва в хотели, които приемат младежи, избрали България заради достъпният алкохол", каза Елена Иванова, председател на Управителния съвет на Съюза на собствениците.

Иванова посочи, че ол инклузив-базите по-рядко отчитат инциденти с пияни летовници.

„Не виждаме вариант, в който да изгоним супермаркетите от централната в западната зона, където е по-спокойно и почиват предимно възрастни туристи и семейства с деца", коментира Иванова.

На срещата бе отчетено, че постепенно нещата по морето започват да се променят. Така например тази година баркроуловете били ситуирани само в заведенията, няма ги нелицеприятните гледки от голи и пияни туристи по алеите, а пък и туроператорите сключвали договори за повече културни събития.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ