Наградиха най-успешните PR проекти
На официална церемония в столичния хотел „Метрополитън“ снощи Българската конфедерация за връзки с обществеността (БКВО) награди най-добрите PR проекти и кампании в изминалата година.
11.конкурс на БКВО „PR Приз“ събра 43 проекта, които премериха сили в 11 категории. Това обяви в началото на бляскавото събитие Захарина Вецева, репортер в "Мениджър Нюз", автор на списание „Мениджър“ и студентка по „Връзки в обществеността“ в СУ, която бе водеща на церемонията заедно с преподавателя в катедрата по масови комуникации на НБУ, д-р Росен Стоянов.
Награждаването „PR Приз" и организирания преди него PR Фестивал се организира за трета година от БКВО - обединение на три от най-големите действащи професионални PR организации в България – Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО), Асоциация на имиджмейкъри и специалисти по връзки с обществеността (ИМАГИНЕС) и Българска академична асоциация по комуникации (БААК).
По традиция „PR Приз“ и фестивалът събират в общо състезание и събитие известните професионалисти в PR-а на частните компании, медиите, личностите, държавните учреждения и студентските проекти у нас.
В рамките на последния PR Фестивал за пръв път в България се проведе и риалити конкурс за избор на PR агенция – M-Tel PR Challenge Contest. Единадесет участници представиха своите предложения за комуникационен проект по зададена тема, подготвени в рамките на 3 часа пред жури. Заради доброто представяне на състезателите, от М-Тел решиха да връчат не една, а три награди. Голямата награда спечели Десислава Виткова и Go Green Communications за кампанията „Блогът на една книга“.
Ето и пълния списък на победителите в „PR Приз 2011“:
Категория: Корпоративна PR кампания
I-во място - Проект: “Unibet – от играчи за играчи”
Агенция: Anettevents
Клиент: Unibet (London) Ltd.
Категория: Обществено значима PR кампания на организация от бизнес сектора
I-во място - Проект: “Лесно, весело, разделно”
Агенция: Go Green Communications
Клиент: Екобулпак
Категория: Обществено значима PR кампания на организация от бизнес сектора
Проект: “Тера Мадре Балкани 2010”
Агенция: Интеримидж
Клиент: Slow Food България
Категория: Обществено значима PR кампания на организация от бизнес сектора
Проект: “VIVACOM в подкрепа на децата с дислексия и аутизъм”
Агенция: Active Group
Клиент: VIVACOM
Категория: Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор
I-во място - Проект: „Сподели с приятел!”
Агенция: Apeiron Communication
Клиент: Асоциация „Солидарност”
II-ро място
Проект: „Светлина за утре”
Агенция: ОТ-ДО Консулт
Клиент: Българско сдружение на болните от лимфом
III-то място
Проект: „Мълчанието (не) говори”
Агенция: Praxis Communication
Клиент: Бургаски свободен университет и НПО Деметра
Категория: PR Проект в публичния сектор
II-ро място
Проект: „Изпълнение на първи етап на интегриран проект за водния цикъл на гр. Троян
Агенция: Арт Студио БМ и Експерт Бизнес Груп
Клиент: Община Троян
PR проект за вътрешни комуникации
I-во място
Проект: VIVA Star и Големите 5
Организация: VIVACOM
II-ро място
Проект: „Пощенска банка – Our Bank
Организация: Пощенска банкa
III-то място
Проект: „Безопасност без компромиси”
Компания: Е.ОН България
PR проект за продукт или услуга
I-во място
Проект: „MINI Countryman. Операция Измъкни се!
Организация: БМВ Фертийбс ФмбХ – клон България
II-ро място
Проект: „ТИЛТ – Предай нататък”
Агенция: ОТ-ДО Консулт
Клиент: The Chuchkov Brothers
III-то място
Проект: “Philips: Можеш ли да устоиш?
Агенция: Saatchi&Saatchi
Клиент: Philips България
Категория: Специално събитие
I-во място
Проект: „Концерт „От любов към живота”- AVON срещу рака на гърдата
Агенция: All Channels Communication
Клиент: AVON България
II-ро място
Проект: „Революцията INOA”
Агенция: ОТ-ДО Консулт
Клиент: L’Oreal Professional
III-то място
Проект: „21-ви дни на японската култура в България”
Агенция: Интеримидж
Клиент: Посолството на Япония в Република Българиq
Категория: PR проект на медия
I-во място
Проект: „Стъклен дом”
Медия: BTV
II-ро място
Проект: „Ben 10 10 10 Маратон”
Агенция: All Channels Communication
Клиент: Turner/ Cartoon Network
III-то място
Проект: „Официално стъпване на списание Forbes на българския пазар”
Агенция: CIVITAS България
Клиент: Attica Media Bulgaria
Категория: Кризисен PR и управление на комуникационни проблеми
I-во място
Проект: „Овладяване на периода на стачна готовност на СЖБ и предотвратяване на ефективна стачка”
Организация: ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура”
Категория: Имиджмейкинг
III-то място
Проект: „Станислав Яневски – мъж, българин, актьор”
Агенция: Prates Agency
Клиент: Станислав Яневски
Категория: PR на студентски проект
I-во място
Проект: „Сигурна морска връзка”
Студенти: Динко Генов и Калина Пенчева
Университет: Бургаски свободен университет
Специални награди
1. Грамота за Департамент „Масови комуникации“ в Нов Български университет за принос в развитието на PR образованието
2. М-Tel PR Challenge Contest
3. Специална награда на „Дипломат Корпорейшън“ ООД: Go Green Communications за проекта „Лесно, Весело, Разделно“, реализиран за „Екобулпак“АД, за принос към подобряване на качеството на живот в България
4. Специална награда на MOI Club за успешна социална кампания: Проект на СИБАНК „Имаме бебе“. Едноседмична почивка за 4-ма в курорт в Испания, на която ще отиде едно от семействата, което има бебе ин-витро с помощта на кампанията на банката.
5. Специални награди на Сол Мелиа за развитие на туризъм и хотелски мениджмънт:
Проект: “Тера Мадре Балкани 2010” на Агенция Интеримидж
Награда: Едноседмична почивка в хотел Мелиа Гранд Ермитаж, к.к. „Златни пясъци” на база HB (нощувка, закуска, вечеря)
Награда: Проект: Созопол - християнската люлка на Черноморието“ на Стоян Стоянов и Калина Тончева, БСУ
Едноседмична почивка в хотел Сол Луна Бей, Обзор на база All Inclusive
6. Специална награда на PRinfo.bg за най-добро медийно отразяване:
Проект: „Овладяване на периода на стачна готовност на СЖБ и предотвратяване на ефективна стачка” на ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура”
Награда: Безплатен едногодишен абонамент за мониторинг услугите на PRinfo.bg
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.