Наградиха най-успешните PR проекти

Наградиха най-успешните PR проекти

Наградиха най-успешните PR проекти

На официална церемония в столичния хотел „Метрополитън“ снощи Българската конфедерация за връзки с обществеността (БКВО) награди най-добрите PR проекти и кампании в изминалата година.

11.конкурс на БКВО „PR Приз“ събра 43 проекта, които премериха сили в 11 категории. Това обяви в началото на бляскавото събитие Захарина Вецева, репортер в "Мениджър Нюз", автор на списание „Мениджър“ и студентка по „Връзки в обществеността“ в СУ, която бе водеща на церемонията заедно с преподавателя в катедрата по масови комуникации на НБУ, д-р Росен Стоянов.

Награждаването „PR Приз" и организирания преди него PR Фестивал се организира за трета година от БКВО - обединение на три от най-големите действащи професионални PR организации в България – Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО), Асоциация на имиджмейкъри и специалисти по връзки с обществеността (ИМАГИНЕС) и Българска академична асоциация по комуникации (БААК).

По традиция „PR Приз“ и фестивалът събират в общо състезание и събитие известните професионалисти в PR-а на частните компании, медиите, личностите, държавните учреждения и студентските проекти у нас.

В рамките на последния PR Фестивал за пръв път в България се проведе и риалити конкурс за избор на PR агенция – M-Tel PR Challenge Contest. Единадесет участници представиха своите предложения за комуникационен проект по зададена тема, подготвени в рамките на 3 часа пред жури. Заради доброто представяне на състезателите, от М-Тел решиха да връчат не една, а три награди. Голямата награда спечели Десислава Виткова и Go Green Communications за кампанията „Блогът на една книга“.

Ето и пълния списък на победителите в „PR Приз 2011“:


Категория: Корпоративна PR кампания

I-во място - Проект: “Unibet – от играчи за играчи”

Агенция: Anettevents

Клиент: Unibet (London) Ltd.

 

Категория: Обществено значима PR кампания на организация от бизнес сектора

I-во място - Проект: “Лесно, весело, разделно”

Агенция: Go Green Communications

Клиент: Екобулпак

 

Категория: Обществено значима PR кампания на организация от бизнес сектора

Проект: “Тера Мадре Балкани 2010”

Агенция: Интеримидж

Клиент: Slow Food България

 

Категория: Обществено значима PR кампания на организация от бизнес сектора

Проект: “VIVACOM в подкрепа на децата с дислексия и аутизъм”

Агенция: Active Group

Клиент: VIVACOM

 

Категория: Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор

I-во място - Проект: „Сподели с приятел!”

Агенция: Apeiron Communication

Клиент: Асоциация „Солидарност”

 

II-ро място

Проект: „Светлина за утре”

Агенция: ОТ-ДО Консулт

Клиент: Българско сдружение на болните от лимфом

 

III-то място

Проект: „Мълчанието (не) говори”

Агенция: Praxis Communication

Клиент: Бургаски свободен университет и НПО Деметра

 

Категория: PR Проект в публичния сектор

II-ро място

Проект: „Изпълнение на първи етап на интегриран проект за водния цикъл на гр. Троян

Агенция: Арт Студио БМ и Експерт Бизнес Груп

Клиент: Община Троян

 

PR проект за вътрешни комуникации

I-во място

Проект: VIVA Star и Големите 5

Организация: VIVACOM

II-ро място

Проект: „Пощенска банка – Our Bank

Организация: Пощенска банкa

III-то място

Проект: „Безопасност без компромиси”

Компания: Е.ОН България


PR проект за продукт или услуга

I-во място

Проект: „MINI Countryman. Операция Измъкни се!

Организация: БМВ Фертийбс ФмбХ – клон България

II-ро място

Проект: „ТИЛТ – Предай нататък”

Агенция: ОТ-ДО Консулт

Клиент: The Chuchkov Brothers

III-то място

Проект: “Philips: Можеш ли да устоиш?

Агенция: Saatchi&Saatchi

Клиент: Philips България


Категория: Специално събитие

I-во място

Проект: „Концерт „От любов към живота”- AVON срещу рака на гърдата

Агенция: All Channels Communication

Клиент: AVON България

II-ро място

Проект: „Революцията INOA”

Агенция: ОТ-ДО Консулт

Клиент: L’Oreal Professional

III-то място

Проект: „21-ви дни на японската култура в България”

Агенция: Интеримидж

Клиент: Посолството на Япония в Република Българиq

 

Категория: PR проект на медия

I-во място

Проект: „Стъклен дом”

Медия: BTV

II-ро място

Проект: „Ben 10 10 10 Маратон”

Агенция: All Channels Communication

Клиент: Turner/ Cartoon Network

III-то място

Проект: „Официално стъпване на списание Forbes на българския пазар”

Агенция: CIVITAS България

Клиент: Attica Media Bulgaria

 

Категория: Кризисен PR и управление на комуникационни проблеми

I-во място

Проект: „Овладяване на периода на стачна готовност на СЖБ и предотвратяване на ефективна стачка”

Организация: ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура”

 

Категория: Имиджмейкинг

III-то място

Проект: „Станислав Яневски – мъж, българин, актьор”

Агенция: Prates Agency

Клиент: Станислав Яневски

 

Категория: PR на студентски проект 

I-во място

Проект: „Сигурна морска връзка”

Студенти: Динко Генов и Калина Пенчева

Университет: Бургаски свободен университет

 

Специални награди

1. Грамота за Департамент „Масови комуникации“ в Нов Български университет за принос в развитието на PR образованието

2. М-Tel PR Challenge Contest

3. Специална награда на „Дипломат Корпорейшън“ ООД: Go Green Communications за проекта „Лесно, Весело, Разделно“, реализиран за „Екобулпак“АД, за принос към подобряване на качеството на живот в България

4. Специална награда на MOI Club за успешна социална кампания: Проект на СИБАНК „Имаме бебе“. Едноседмична почивка за 4-ма в курорт в Испания, на която ще отиде едно от семействата, което има бебе ин-витро с помощта на кампанията на банката.

5. Специални награди на Сол Мелиа за развитие на туризъм и хотелски мениджмънт:

Проект: “Тера Мадре Балкани 2010” на Агенция Интеримидж

Награда: Едноседмична почивка в хотел Мелиа Гранд Ермитаж, к.к. „Златни пясъци” на база HB (нощувка, закуска, вечеря)

Награда: Проект: Созопол - християнската люлка на Черноморието“ на Стоян Стоянов и Калина Тончева, БСУ

Едноседмична почивка в хотел Сол Луна Бей, Обзор на база All Inclusive

6. Специална награда на PRinfo.bg за най-добро медийно отразяване:

Проект: „Овладяване на периода на стачна готовност на СЖБ и предотвратяване на ефективна стачка” на ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура”

Награда: Безплатен едногодишен абонамент за мониторинг услугите на PRinfo.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ