Забавни закони за рекламата

Надникнахме в голямата световна енциклопедия по мърфология в раздел „Реклама” и ето какво открихме там:
1. Първи закон на Фостър
Рекламата винаги е по-малко актуална, отколкото смятат нейните създатели.
2. Втори закон на Фостър
Много по-лесно е да се създаде реклама за Уникален Продукт, отколкото да се направи такъв самия продукт.
3. Трети закон на Фостър
Стратегията за рекламна кампания винаги се появява след като мине известно време от началото на самата кампания.
4. Четвърти закон на Фостър
Рекламодателите никога не получават крайния резултат във вида, в който са очаквали да го получат.
5. Пети закон на Фостър
Агенциите никога не извършват цялата работа, която са планирали по даден проект.
6. Шести закон на Фостър
Разходите за рекламна кампания винаги са повече, отколкото клиентът може да си позволи и по-малко, отколкото са си представяли хората от криейтива.
7. Закон на Фостър за четенето на делови издания
Изданията, посветени на бизнес тематика се четат по пет основни причини:
- Да се осведомиш за последните интриги.
- Да се провери публикуван ли е пиар за компанията.
- Да отдъхнеш с облекчение, че истината не е станала обществено достояние.
- Да прочетеш малко гадости по адрес на конкурентите.
- Да се видят обявите за работа.
8. Закон на Фостър за свръхзадачите на рекламата
Рекламата е жизнено необходима за стоките, защото
- те почти не се различават една от друга;
- повечето хора нямат нужда от тях.
9. Закон на Фостър за свръхзадачите на рекламните агенции
Не е нужно винаги всички да са доволни, но бизнесът на рекламните агенции се състои в това да се опитват да убеждават всички, че са доволни.
10. Биографично допълнение на Фостър
Тружениците в рекламата, които наистина са започнали като пощенски куриера, винаги забравят да споменат, че по това време тяхната рекламна агенция е принадлежала на техен роднина.
11. Победният метод на Фостър
За да спечелиш награда на рекламен фестивал, трябва да направиш всичко възможно да станеш член на журито на фестивала година по-рано. И да наградиш този, който може да бъде избран за член на журито следващата година.
12. Рекламен принцип на Панджер
Никой не купува полуистини, но някои нямат нищо против да поглъщат стопроцентови лъжи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Мелони опитва да намали китайската собственост в ключови италиански компании
Икономика |Пекин скъса контактите си с президента на Чехия заради среща с Далай Лама
Свят |Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света
Икономика |Европа е увеличила военната си помощ за Украйна през май и юни, сочат данни на германски институт
Свят |Ново мобилно приложение показва цените на лекарствата в лева и в евро
България |Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Политика |Медузи спряха работата на най-голямата атомна централа в Западна Европа
Свят |НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Свят |Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Свят |Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца
Спорт |България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Енергетика |Новата икономика: Кои страни в Европа предлагат най-добрата социална сигурност?
Икономика |Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
Компании |

Коментари
Няма въведени кометари.