General Motors временно спря платените реклами в Twitter след придобиването на социалната мрежа от Мъск

General Motors временно спря платените реклами в Twitter след придобиването на социалната мрежа от Мъск

General Motors временно спря платените реклами в Twitter след придобиването на социалната мрежа от Мъск

Американският автомобилен гигант временно спря платените си реклами в Twitter, след като Илон Мъск финализира придобиването на компанията в сделка за 44 млрд. долара, предаде Ройтерс.

Най-големият автомобилен производител в САЩ заяви, че „поддържа комуникация с Twitter, за да разбере в каква посока ще се насочи платформата при новия си собственик“.

От Twitter не са отговорили веднага на искане за коментар от Ройтерс. Мъск е и главен изпълнителен директор на Tesla, с която GM са в конкуренция на пазара за електрически автомобили.

„В съответствие с нормалния подход към бизнеса, когато в медийна платформа има значителна промяна, ние временно поставихме на пауза нашата платена реклама“, съобщи базираният в Детройт автомобилен концерн, като добави, че взаимодействията с клиентите на компанията в Twitter ще продължат.

Продажбите на реклами представляват повече от 90% от приходите на Twitter през второто тримесечие. На презентация, насочена към рекламодатели през май, редица рекламни агенции и марки вече изразиха скептицизъм относно бъдещето на Twitter.

В навечерието на приключването на сделката, Мъск се обърна директно към рекламодателите в отворено писмо, публикувано в Twitter.

„Twitter очевидно не може да се превърне в безплатна за всички адска среда, в която всичко може да бъде казано без последствия! Twitter се стреми да бъде най-уважаваната рекламна платформа в света, която укрепва вашата марка и развива вашия бизнес“, написа той.

По-късно Мъск заяви, че Twitter ще сформира съвет за модериране на съдържанието „с много различни гледни точки“. Той каза, че няма да се вземат важни решения за съдържанието или възстановяване на акаунти преди свикването на съвета.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ