Френска марка за производство на бельо също напуска руския пазар

Френска марка за производство на бельо също напуска руския пазар

Веригата магазини на френската марка DIM, специализирана в производството на бельо, започна процеса на ликвидация на юридическото лице DBI Rus LLC, което отговаря за развитието на марката на руския пазар. Това съобщи "Комерсант", като цитира информация на  "Ведомости", която се позова на данните от Единния държавен регистър на юридическите лица. На сайта на компанията се отбелязва, че е спряла доставките за Русия.

Според публикацията франчайз магазините ще продължат да работят в Русия дори след затварянето на централния офис на DIM. Въпреки това, всички франчайзополучатели трябва скоро да сменят обозначенията си, за да избегнат свързването им с марката DIM.

Представител на един от московските търговски центрове каза пред "Ведомости", че техният наемател Sandry Move LLC (партньор на DIM в столичния район) няма проблеми с доставките и не планира да затвори магазина.

През последните пет години DIM работи с уебсайта franshiza.ru, каза Анна Рождественская, експерт на портала. Тя уточни, че от края на март, след изтичане на договора, активното популяризиране на марката е преустановено. Причината за спирането на сътрудничеството, смята Рождественская, е несигурността относно по-нататъшните стъпки за развитие на марката на руския пазар.

Доставките на продуктите на DIM в Русия започнаха през 1997 г., а след това местни партньори отвориха около 150 магазина в цялата страна, каза Анна Лебсак-Клейманс, главен изпълнителен директор на Fashion Consulting Group. Според нея от 2015 г. марката започва да отваря пунктове изключително за франчайзинг и да развива търговия на едро. Към края на март тази година, в мрежата са регистрирани 40 магазина, но според картата на бутиците на официалния сайт в момента техният брой е намалял до 19.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ