Как се става пазарен лидер: Историята на Pulse

Как се става пазарен лидер: Историята на Pulse

Как се става пазарен лидер: Историята на Pulse

Предизвикателствата, през които мина фитнес индустрията през последните години, са ясни за всички. Те са системни, защото не позволяваха на сектора да работи. Подобна бизнес среда може да бъде фатална за всяко начинание, но в случая на Pulse тя се оказа обновяваща.

Нещо повече – брандът успя да наложи лидерството си и сега се развива по-бързо от всякога.

Тази година Pulse планира да реализира повече от 6 нови обекта в цялата страна. Нови клубове в Бургас и Пловдив, стъпване на пазара в Перник, Варна и Стара Загора, както и четири нови проекта в София, сред които дългоочаквания, иновативен спортен център за деца Pulse Kids. Това е само част от плана за развитие на Pulse през 2023 г.

Инвестиции, молове и франчайзинг

Към днешна дата Pulse разполага със 17 клуба в страната и чужбина. Девет от тях се намират в столицата, два в Бургас, по един в Пловдив и Кърджали, а останалите в курортни дестинации като Банско, Свети Влас и Баня. Pulse е и единствената българска верига спортни клубове с локация в чужбина, а именно Северна Македония.

Но самите цифри не са толкова интересни, колкото стремителният растеж на компанията в последните години. Разрастването на Pulse се дължи на три основни причини.

Първата е огромната инвестиция в нови обекти. Такива проекти са Pulse Therme – клуб, разположен в чисто нов грандиозен почивен комплекс в полите на Пирин, както и предстоящият Pulse Studentski Grad, който ще бъде разположен на внушителните 3,000 кв. м. и ще включва голяма спа зона.

Втората причина за стремглавото развитие на Pulse е стратегическото разположение на част от клубовете в популярни търговски центрове. Това направление е особено важно, както можем да видим от обектите им в Sofia Ring Mall, Mall of Sofia и Mall Galleria Burgas.

До края на годината Pulse предвижда отварянето на още поне два клуба от тази серия – в Serdika Center и The Mall. Това ще превърне Pulse в единствения фитнес бранд в страната с подобно покритие и достъпност на услугата.

Третата, но не по-маловажна причина за експанзията на Pulse, е франчайз моделът. Въведен през 2021 г., той разшири портфолиото на компанията с 3 нови локации и й позволи да стъпи на съседния македонски пазар. През следващите 12 месеца портфолиото от франчайз обекти Pulse ще се разшири с поне още 3 клуба.

Но освен откриването на нови обекти, Pulse отделя специално внимание и на своите клубни членове.

Здравето като начин на живот

Още преди години Pulse успя да наложи нова концепция и дори нов език в собствената си индустрия. Pulse всъщност са „лайфстайл клубове“. Те са центрове за спорт и здраве, в които клиентът преживява много повече от едночасова тренировка. Там му се прави собствен режим на хранене, индивидуална тренировъчна програма, предлагат се възстановяващи процедури и здравословна храна. Когато човек влезе в техните клубове, веднага разбира, че не се намира в обикновена зала. Екстрите само потвърждават различното ниво на услугата.

Залите са просторни, чисти и със собствено предназначение. Едни са за силови тренировки, други за кардио упражнения, трети за групови тренировки. Огромни паркови пространства заобикалят разположените на хиляди квадратни метри обекти, а високи тавани с френски прозорци отварят величествени гледки към природни забележителности.

Мащабът и визията на клубовете Pulse наистина са без аналог в страната. И това е само част от дълбоката иновация, през която постоянно минава компанията.

Стремежът към по-добър начин на живот вдъхнови лайфстайл веригата да предложи на българския пазар нов и иновативен продукт Pulse Max. Компанията добавя грижа за здравето като бонус за своите клиенти – здравна застраховка, чиято стойност (1 000 лв.) е по-висока от цената на самия фитнес абонамент. Сумата може да се ползва за огромна гама медицински услуги в колаборация с FiHealth.

Друга възможност за клиентите на веригата предвижда ВИП зони за индивидуални тренировки с личен треньор. Pulse Revolution – както го нарича едноименният бранд – елиминира нуждата от чакане за уреди, както и предварителното записване на час за тренировка с инструктор.

Всяка една услуга, всяка нова екстра, типовете групови занимания, дори разположението на уредите – всичко в клубовете на Pulse се ръководи от идеята за здравословен живот. Именно това е в сърцето на концепцията за „лайфстайл клуб“, наложена от компанията.

Това е и причината Pulse да е лидер във фитнес индустрията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ