Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Samsung очаква над 11% ръст на оперативната печалба през второто тримесечие

Южнокорейската компания Samsung обяви, че очаква оперативната й печалба през второто тримесечие на 2022 г. да се увеличи с 11,38% в сравнение със същия период на миналата година, предаде ДПА.
Технологичният гигант предвижда оперативната му печалба да достигне около 14 трилиона вона (10,776 милиарда долара) през този период на фона на силното търсене на чипове, отбелязва агенция "Йонхап".
Въпреки намаляващото търсене на смартфони и домакински уреди, компанията прогнозира, че продажбите й през април, май и юни са се увеличили с 20,94%, предава БТА.
Засиленото търсене на чипове, използвани в компютърни сървъри и в центрове за данни, е в основата на солидните резултати на технологичната корпорация през второто тримесечие на тази година, отбелязва "Йонхап".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Вторият по големина град във Велкобритания поиска помощ от армията заради тежка криза с боклука
Свят |Как една холандска компания стартира първата в света борса
Бизнес |ГИТ отчита ръст на нарушенията при заплащането на труда на официални празници
България |Почина големият писател и Нобелов лауреат за литература Марио Варгас Льоса
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.