Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Синът на Хю Хефнър иска да купи марката Playboy за 100 милиона
Най-малкият син на Хю Хефнър предлага да купи обратно марката Playboy за 100 милиона долара. 33-годишният Купър Хефнър каза пред The Wall Street Journal, че той и група инвеститори са подали оферта до Playboy Group, според която марката отново ще стане семейна собственост повече от седем десетилетия след като е основана от покойния му баща. „Това е страхотна американска компания и страхотна американска марка, извън моята лична връзка с нея“, каза Хефнър пред The Journal, чиято майка е бивша плеймейтка и втората съпруга на Хю Хефнър Кимбърли Конрад.
Хефнър се оплака от факта, че компанията „е била управлявана лишо „до състояние на потенциално изчезване“.
Като част от предложената сделка, Хефнър и неговата инвестиционна фирма Hefner Capital ще изкупят обратно марката Playboy и ще управляват интелектуалната собственост, докато другите части на бизнеса ще продължат да работят като отделно дружество под ново име. Новосъздаденото дружество също ще получи 10% дял от собствеността на Playboy, управляван от Хефнър. Хефнър, чиято инвеститорска група включва хедж фонд и един от бившите лицензионни партньори на Playboy, каза пред The Journal, че ще поеме ролята на главен изпълнителен директор.
Playboy Group, чиито акции достигнаха 50 долара за акция през пролетта на 2021 г., се търгуваха за по-малко от 1 долар за акция в понеделник. Пазарната оценка беше около 50 милиона долара. През 2021 г. тя стана публична чрез специална компания за придобиване. Но фирмата губи пари и в момента държи дългове от над 200 милиона долара.
Година по-рано групата спря издаването на популярното едноименно списание, слагайки край на почти 70-годишна история, започнала през 1953 г. с дебютен брой с участието на Мерилин Монро. Хю Хефнър основа списанието и изгради марката. През 70-те години Playboy имаше месечен тираж от 7 милиона. Но впоследствие се сблъска с проблеми през 80-те години на миналия век с конкуренцията от Penthouse и Hustler и така социалното влияние на Playboy избледня значително до 21-ви век.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.