Синът на Хю Хефнър иска да купи марката Playboy за 100 милиона

Синът на Хю Хефнър иска да купи марката Playboy за 100 милиона

Най-малкият син на Хю Хефнър предлага да купи обратно марката Playboy за 100 милиона долара. 33-годишният Купър Хефнър каза пред The ​​Wall Street Journal, че той и група инвеститори са подали оферта до Playboy Group, според която марката отново ще стане семейна собственост повече от седем десетилетия след като е основана от покойния му баща. „Това е страхотна американска компания и страхотна американска марка, извън моята лична връзка с нея“, каза Хефнър пред The ​​Journal, чиято майка е бивша плеймейтка и втората съпруга на Хю Хефнър Кимбърли Конрад.

Хефнър се оплака от факта, че компанията „е била управлявана лишо „до състояние на потенциално изчезване“.

Като част от предложената сделка, Хефнър и неговата инвестиционна фирма Hefner Capital ще изкупят обратно марката Playboy и ще управляват интелектуалната собственост, докато другите части на бизнеса ще продължат да работят като отделно дружество под ново име. Новосъздаденото дружество също ще получи 10% дял от собствеността на Playboy, управляван от Хефнър. Хефнър, чиято инвеститорска група включва хедж фонд и един от бившите лицензионни партньори на Playboy, каза пред The ​​Journal, че ще поеме ролята на главен изпълнителен директор.

Playboy Group, чиито акции достигнаха 50 долара за акция през пролетта на 2021 г., се търгуваха за по-малко от 1 долар за акция в понеделник. Пазарната оценка беше около 50 милиона долара. През 2021 г. тя стана публична чрез специална компания за придобиване. Но фирмата губи пари и в момента държи дългове от над 200 милиона долара.

Година по-рано групата спря издаването на популярното едноименно списание, слагайки край на почти 70-годишна история, започнала през 1953 г. с дебютен брой с участието на Мерилин Монро. Хю Хефнър основа списанието и изгради марката. През 70-те години Playboy имаше месечен тираж от 7 милиона. Но впоследствие се сблъска с проблеми през 80-те години на миналия век с конкуренцията от Penthouse и Hustler и така социалното влияние на Playboy избледня значително до 21-ви век.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ