Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Стартъп за оптимизация на търговски разговори получи $16,5 млн. финансиране
Базираният в Обединеното кралство доставчик на решения за оптимизиране на търговската комуникация, поддържащи екипи по продажбите в цял свят Jiminny получи инвестиционно финансиране на първи етап в размер на $16,5 милиона. Инвестиционният цикъл беше воден от Kennet Partners, трансатлантическа фирма за търговия с акции, която разшири своето избрано портфолио от инвестиции на фаза технологичен растеж.
Търговските екипи използват платформата на Jiminny, за да записват и анализират нови и налични разговори с клиенти в реално време. Тази вътрешна информация се използва от бизнесите за подобряване на представянето и насърчаване на ръста на приходите. Цяла група организации, от включената във FTSE 100 Informa до водещото европейско решение за управление на разходите Pleo, използват платформата.
Jiminny е пазарен лидер в бързо растящия пазар за оптимизиране на търговски разговори за B2B екипи. Търсенето на подобни решения нарасна през последните години и все повече екипи по продажбите се нуждаят инструменти, подходящи за хибридна работа, мащабиране на операциите и професионален коучинг на търговците. Същевременно главните бизнес лидери търсят технология, която да подобри уменията на екипите по продажбите на фона на предизвикателните пазари на труда и свиващи се бюджети.
Цикълът на финансиране ще ускори привличането на нови хора в Jiminny, включително експанзията на международните пазари и амбициозните планове за продуктово развитие. Компанията ще удвои своя бюджет за развойна дейност, за да продължи да бъде на върха на иновациите в нововъзникващия пазар на оптимизирането на търговски разговори. Ключовите области, към които ще бъде насочено развитието, включват анализ на емоциите във видеопоток, автоматична оценка на взаимодействията по време на разговор и информация в реално време, генерирана от разговори на живо, за действително отразяване на представянето.
Цикълът на финансиране ще ускори привличането на нови хора в Jiminny, включително експанзията на международните пазари и амбициозните планове за продуктово развитие. Към момента компанията има над 60 служители в Лондон и София. След инвестиционния цикъл Jiminny ще продължи да инвестира в развитието на екипа в България и планира удвояването на наетите. Планира се и удвояване на бюджета за развойна дейност, за да може компанията да запази лидиращата си позиция на върха на иновациите в нововъзникващия пазар на оптимизирането на търговски разговори. Ключовите области, към които ще бъде насочено развитието, включват анализ на емоциите във видеопоток, автоматична оценка на взаимодействията по време на разговор и информация в реално време, генерирана от разговори на живо, за действително отразяване на представянето.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.