Vivacom е победител в категорията „Ангажиране на служители“ в конкурса Forbes HR & Employer Branding Awards

Vivacom е победител в категорията „Ангажиране на служители“ в конкурса Forbes HR & Employer Branding Awards

Vivacom спечели две награди в конкурса Forbes HR & Employer Branding Awards, който отличава компаниите, които поставят хората в центъра на своето развитие и се открояват с най-добрите практики в управлението на човешките ресурси и изграждането на работодателска марка. Водещият телеком е победител в категорията „Ангажиране на служителите“ и финалист в категорията „Привличане на таланти“. С тези награди компанията затвърждава позицията си на лидер в телекомуникационния сектор в България, който не само внедрява иновации, но и поставя като приоритет хората и тяхното развитие.

„Радвам се, че сме отличени с тези две престижни награди, защото те са отражение на нашето вярване, че хората са най-ценни за организацията. Нашата стратегия за привличане на таланти ни помага да привличаме хора, които имат същите ценности, възприети от компанията, и желание да допринасят за цялостния бизнес успех. Оценяваме доверието и ангажираността на служителите и сме убедени, че предоставянето на кариерно израстване е ключово за тяхната мотивация. Затова провеждаме различни програми за подкрепа на професионалния растеж на нашите екипи,“ заяви Малина Чавдарова, директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.

Vivacom е победител в категорията „Ангажиране служители“, защото не спира да инвестира в инициативи за повишаване на удовлетвореността на своите служители, като програмата 3E (Enhancing Employee Experience). Радостина Младенова, мениджър привличане на таланти и бизнес партньори, сподели основните приоритети на програмата и от името на HR екипа взе заслужените отличия на церемонията по награждаване. Програмата 3E стартира през 2023 г. и цели да изгражда активности, с които се грижи за положителното изживяване на служителите през цялото време, в което са част от работните процеси на компанията. Всички инициативи са със засилен фокус върху ангажираността служителите – прилагане на нови онбординг практики, засилване на взаимоотношенията с топ мениджмънта, предоставяне на нови придобивки и интерактивни обучения за професионално и личностното развитие на служителите. Освен това програмата включва инициативи за многообразие и ESG, експертни програми за признание, задържане и развитие, 6 менторски програми, както и вътрешна програма за обучения на нови мениджъри, която бе отличена със сребро в престижните награди за най-добър работодател на България Career Show Awards 2024.

Наградите са признание за успеха на дългосрочната стратегия на Vivacom за развитие на работодателската марка. В категорията „Привличане на таланти“ Vivacom се отличава с успешни и иновативни практики за привличане на хора и интегрирането им в бизнес процесите. Компанията използва разнообразие от канали и платформи, включва служителите в процеса на привличане чрез програми за препоръки, осигурява партньорства със средни и висши учебни заведения, създава и развива разнообразни инициативи за развитие на млади таланти и много други.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?