Петър Добрев е новият маркетинг мениджър на Opel

Петър Добрев е новият маркетинг мениджър на Opel

Петър Добрев е новият маркетинг мениджър на Opel България. Той беше представен днес от Вихрен Горанчев, изпълнителен директор на компанията.

Добрев наследява поста от Владимир Тодоров, който стана маркетинг директор в Нова Броудкастинг Груп.

През последните пет години Петър Добрев беше член на екипа на сп. „Мениджър”, заемащ длъжността „Мениджър реклама”. Преди това е работил в HiEnd Publishing.

По време на събитието, което се проведе в модерната столична библиотека „Перото”, бяха представени целите на Opel България. През настоящата година компанията ще започне пълно обновление на дилърствата си в страната, които ще отговарят на най-високите стандарти за качество и визия. Процесът по обновяване трябва да приключи до 2018 г.

Очаква се през настоящата година в България да направят дебют три нови модела. Това са Astra Sports Tourer, Mokka X, Zafira Tourer, както и услугата Opel Onstar.  Новото поколение на Astra е първият модел на Opel в България, който ще се предлага с Opel OnStar. Системата за персонална комуникация и мобилни услуги изпълнява ролята на личен асистент и нещо като ангел-хранител, който активно съдейства в настройките на навигационната система, а също и напомня за предстояща профилактика на автомобила. При активиране на някоя от въздушните възглавници  Opel OnStar се включва автоматично и се свързва с екипите за спешна помощ. Освен това системата превръща Astra в мобилен Wi-Fi хотспот с бърза мобилна интернет връзка, използваща мрежите от последно поколение 4G LTE. Благодарение на нея  в автомобила могат да включат едновременно до седем утройства в интернет.

В международен план Opel се цели да пусне на пазара 29 нови модела до 2020 г. Очаква се до 2018 г. да представи 17 изцяло нови двигателя.

През миналата година продажбите на Opel у нас са се увеличили с 30%, като компанията очаква през 2016 г. да запази възходящия тренд. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ