10-те най-добри американски корици за 2011 г. (2)
Време е да ви представим втората част от класацията на най-добрите корици на печатни издания в САЩ за годината. Подборът е на авторитетното US издание за маркетинг и реклама AdvertisingAge. Първите пет ви показахме вчера, сега вижте и останалите:
Сп. Bloomberg Businessweek: Сега, за този петрол... 29 август
Прогонването на Муамар Кадафи разкри пред западните петролни компании нови възможности в Либия. Страната обаче има нужда да се стабилизира преди да продължи напред. В края на лятото Дейвид Фолдвари създаде илюстрация на корицата на това списание, която подсказва, че ситуацията не е розова.
Сп. Newsweek: Стив Джобс, 10 октомври
Сред големия брой корици на списания, посветени на преждевременната смърт на визионера на Apple, Newsweek се отличи, като обезсмърти Джобс със снимка от младите му години, която отдавна не е показвана. Внушението е ясно - винаги ще го помним пълен с енергия, вдъхновение и новаторско мислене, присъщи на младостта.
Сп. Vice: Бийвъс и Бътхед, ноевмри
Изданието използва завръщането на култовите анимационни герои по MTV, като собствен избор да подчертае настроенията в САЩ през тази година, когато светът стана свидетел на много сериозни моменти и мрачни теми. Освен това списанието успя да мотивира много от читателите си да заснемат себе си в позите на Бийвъс.
Сп. The Economist: Гърция, 5 ноевмри
Гърция заплаши да се раздели с еврото по време на дългова криза, която от своя страна заплаши европейската икономическа система и съседните на нея страни. За европейското си издание Economist илюстрира сложната ситуация с тази корица.
Сп. New York: Окупирай 2012, 5 декември
Какво ще се случи с движението „Окупирай Уолстрийт“ след като полицията в Ню Йорк разчисти парка „Зъкоти“? Участниците в протестите, вярват, че вълната на недоволство ще се завърне с по-голяма мощ и желание за реванш напролет. Въпросът е може ли 2012 да стане новата 1968 г. в американския мегаполис?, пита списанието.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.