Facebook - извор на вдъхновение за нови продукти

Facebook - извор на вдъхновение за нови продукти

 Повелята на времето е всички големи и известни брандове, а и не само те да имат сви страници във Facebook. Но, оказва се, че социалната мрежа не само масово се използва от компаниите за маркетинг канал – Facebook вече е вдъхновение за създаването на нови продукти.

Един от най-впечатляващите примери е идеята на модната марка Yves Saint Laurent да създаде грим, издържан във фирмените цветове на най-голямата социална мрежа. Палитрата съдържа четири цвята - бял, син, сив и черен. Серията е ексклузивна и е произведена само в 1650 бройки, а техни притежатели могат да станат само част от щастливките, лайкнали страницата Yves Saint Laurent Fragrances & Beauty. Към момента, почитателите на страницата на YSL вече са над 500 хил.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството