Facebook - извор на вдъхновение за нови продукти

Facebook - извор на вдъхновение за нови продукти

 Повелята на времето е всички големи и известни брандове, а и не само те да имат сви страници във Facebook. Но, оказва се, че социалната мрежа не само масово се използва от компаниите за маркетинг канал – Facebook вече е вдъхновение за създаването на нови продукти.

Един от най-впечатляващите примери е идеята на модната марка Yves Saint Laurent да създаде грим, издържан във фирмените цветове на най-голямата социална мрежа. Палитрата съдържа четири цвята - бял, син, сив и черен. Серията е ексклузивна и е произведена само в 1650 бройки, а техни притежатели могат да станат само част от щастливките, лайкнали страницата Yves Saint Laurent Fragrances & Beauty. Към момента, почитателите на страницата на YSL вече са над 500 хил.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
Без съществени резултати от двудневните консултации между САЩ и Украйна в Маями
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Вицепремиерът Зафиров: Оставка на правителството в момента не е на дневен ред
Неизвестно за известните: Учители обявяват Едисон за глупак, но любимото му бизнес творение електрифицира света
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците