Facebook - извор на вдъхновение за нови продукти

Facebook - извор на вдъхновение за нови продукти

 Повелята на времето е всички големи и известни брандове, а и не само те да имат сви страници във Facebook. Но, оказва се, че социалната мрежа не само масово се използва от компаниите за маркетинг канал – Facebook вече е вдъхновение за създаването на нови продукти.

Един от най-впечатляващите примери е идеята на модната марка Yves Saint Laurent да създаде грим, издържан във фирмените цветове на най-голямата социална мрежа. Палитрата съдържа четири цвята - бял, син, сив и черен. Серията е ексклузивна и е произведена само в 1650 бройки, а техни притежатели могат да станат само част от щастливките, лайкнали страницата Yves Saint Laurent Fragrances & Beauty. Към момента, почитателите на страницата на YSL вече са над 500 хил.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Умният начин да спечелите клиентите на конкурентите си
На днешната дата, 30 септември. Рождениците днес
The Sun: Рекордните 262 души погрешно са освободени от британски затвори за година
Две трети от пълнолетните българи са с наднормено тегло или затлъстяване
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
От Атина до Истанбул за 4 часа: Високоскоростен влак ще свързва европейските столици