Facebook - извор на вдъхновение за нови продукти

Facebook - извор на вдъхновение за нови продукти

 Повелята на времето е всички големи и известни брандове, а и не само те да имат сви страници във Facebook. Но, оказва се, че социалната мрежа не само масово се използва от компаниите за маркетинг канал – Facebook вече е вдъхновение за създаването на нови продукти.

Един от най-впечатляващите примери е идеята на модната марка Yves Saint Laurent да създаде грим, издържан във фирмените цветове на най-голямата социална мрежа. Палитрата съдържа четири цвята - бял, син, сив и черен. Серията е ексклузивна и е произведена само в 1650 бройки, а техни притежатели могат да станат само част от щастливките, лайкнали страницата Yves Saint Laurent Fragrances & Beauty. Към момента, почитателите на страницата на YSL вече са над 500 хил.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп
Как София може да стане по-добър град за живеене и откъде може да вземе пример
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно
Поколението Z: Най-голямата заплаха за Ердоган
Липсата на информация и фалшивите обяви – основните проблеми пред имотния пазар