Facebook се променя от 7 март

Facebook се променя от 7 март

Социалната мрежа Facebook ще промени новинарската си страница от 7 март. Компанията е насрочила пресконференция с покани до определени медии в централата си в Менло Парк, Калифорния, на тази дата. По време на събитието ще представи нов дизайн на новинарското си поле News Feed, съобщава Business Insider.

Новинарското поле е от ключово значение за рекламния бизнес на Facebook. В него се показват различни типове реклами за мобилни и немобилни устройства. Това е най-ефективното поле за рекламиране в сайта, много по-полезно за рекламодателите от страничните банери и рекламни линкове с малки снимки, подредени в колона вдясно.

Специалисти посочват, че основен проблем във връзка с промяната на News Feed-а ще бъде колко реклама ще може да издържи той на човек, преди да се разгневят потребителите. Идеята на социалната мрежа е да направи промени, които да удовлетворят маркетинга, но и да не преминават границата на търпимостта на регистрираните в нея над един милиард души.

Последният път, в който Facebook насрочи конференция за медиите, компанията представи услугата си Graph Search. Новият инструмент позволява на хората да търсят за съвет кое са харесали в сайта приятелите им.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2