Facebook се променя от 7 март

Facebook се променя от 7 март

Социалната мрежа Facebook ще промени новинарската си страница от 7 март. Компанията е насрочила пресконференция с покани до определени медии в централата си в Менло Парк, Калифорния, на тази дата. По време на събитието ще представи нов дизайн на новинарското си поле News Feed, съобщава Business Insider.

Новинарското поле е от ключово значение за рекламния бизнес на Facebook. В него се показват различни типове реклами за мобилни и немобилни устройства. Това е най-ефективното поле за рекламиране в сайта, много по-полезно за рекламодателите от страничните банери и рекламни линкове с малки снимки, подредени в колона вдясно.

Специалисти посочват, че основен проблем във връзка с промяната на News Feed-а ще бъде колко реклама ще може да издържи той на човек, преди да се разгневят потребителите. Идеята на социалната мрежа е да направи промени, които да удовлетворят маркетинга, но и да не преминават границата на търпимостта на регистрираните в нея над един милиард души.

Последният път, в който Facebook насрочи конференция за медиите, компанията представи услугата си Graph Search. Новият инструмент позволява на хората да търсят за съвет кое са харесали в сайта приятелите им.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор