Facebook ще позволи заобикалянето на настройките за сигурност срещу заплащане

Facebook ще позволи заобикалянето на настройките за сигурност срещу заплащане

Социалната мрежа Facebook започна тестването на платена услуга, която ще гарантира доставянето на лично съобщение до адресата. Компанията разказа подробно за нововъведението на своя сайт.

Разделът за лични съобщения в мрежата се състои от два подраздела – основен („Входящи”) и допълнителен („Други”). В зависимост от настройките на потребителя, в графа „Други” попадат нежеланите съобщения като спама, както и писмата от непознати лица.

Потребителите получават съобщения за ново писмо само от папка „Входящи”. Нововъведението, което Facebook тества, ще позволи за определена сума да изпратите съобщение на когото и да е, независимо от настройките на профила му, и то да попадне в тази папка.

Засега социалната мрежа не разкрива колко ще струва услугата. Според специализирания сайт TechCrunch става въпрос за символична сума от порядъка на един долар. Нововъведението ще бъде предложено първо на ограничен брой американски потребители. За седмица те ще могат да изпращат само по едно платено съобщение.

На 20 декември Facebook обнови и настройките за поверителност на личните съобщения. Ако потребителят избере опцията базово филтриране, във „Входящи” ще попадат съобщения от приятели и вероятни познати (например приятели на приятелите). Строгото филтриране ще остави в тази папка само писмата от приятелите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп изплаши Европа със стратегията си за национална сигурност. Това не е лошо нещо, смята бивш шеф на ЦРУ
Британската вълна преживява ренесанс - какви са причините?
Тази година се очертава като най-добрата за акциите на европейските банка. Какво вещае 2026 година?
Американският пратеник Стив Уиткоф на среща с Володимир Зеленски и европейски лидери в Берлин
Експерти откриха причината за огнището на птичи грип в Европа
Ердоган след среща с Путин: Мирът не е далеч
Иран вдигна цените на бензина за пръв път от протестите през 2019 г.
Промяната в начина на мислене, която прави екипите по-креативни