Барби без грим

Маркетинг
Обновена 18:35ч., 19.04.2013
Художникът Николай Лам направи любопитен експеримент, който привлече вниманието на американските медии. Той създаде поредица любопитни илюстрации, показващи едни и същи кукли Барби с грим и без грим.
Брандът „Барби“ на US гиганта за играчки Mattel от десетилетия обозначава кукли с атрактивна визия, продавани по цял свят. Макар мнозина от възрастните да не отдават значение на този факт, популярните кукли се произвеждат тежко гримирани. Това според Лам изкривява възприятието на момиченцата за реалността и гледната им точка към съвременната култура.
Илюстрациите са изготвени с помощта на „Фотошоп“. За тях разказва Business Insider.
|
|
Луис де Гиндос смята настоящите нива на лихвите на ЕЦБ за „адекватни“
Финанси |Unicredit потвърди прогнозата си за годишната печалба след по-силно от очакваното тримесечие
Компании |КЗК, КЗП, КРС и „Активни потребители“ ще си сътрудничат при кампаниите „Черен петък“
Общество |Москва твърди, че засега няма планове да конфискува активи на ЕС, но следи действията на блока
Свят |Огромна вълна преминава през Млечния път - и учените не знаят защо
Любопитно |Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
ЕС |Русия удари с дронове детска градина в Харков
Свят |Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
Общество |„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Технологии |Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Компании | Advertorial |Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
България |Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
Компании |Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*
Финанси |

Коментари
Няма въведени кометари.