Видео проверява вашата наблюдателност


Чешкият автомобилен бранд "Шкода" отправя предизвикателство в YouTube с видео, което тества вниманието на наблюдателя. Клипът работи като добра онлайн реклама. 

Кадрите не съдържат оптична илюзия, но се възползват от същите принципи. Нашите очи и мозък не могат да сканират реалността, така както го прави една камера, припомнят колегите от Обекти.бг. Вместо това мозъкът интерпретира външните сигнали и изгражда своя собствена реалност. От една страна, виждаме колко несъвършен може да бъде нашият ум. Същевременно това е само симптом, показващ колко ефикасен е станал при обработването на информация през стотиците хиляди години на еволюция, оптимизирайки възприятията ни и увеличавайки шансовете ни за оцеляване.

Ще забележите ли промяната, отразена във видеото? Ето го и него. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо