Всички фен страници на Facebook днес преминават към Timeline
Всички фен страници във Facebook със стария си изглед днес ще преминат към новия вид, наложен от социалната мрежа – Timeline или дневника с линията на времето. Администраторите на фен страниците в сайта, които не са започнали да добавят специфично за Timeline съдържание, вече трябва да започнат да го правят, отбелязват от сайта zdnet.
Преди месец от социалната мрежа представиха новия, задължителен за марките от април, вид на фен страниците. На създателите им и техни администратори беше предоставен месец, за да преценят как да персонализират изгледа им. Преминаването към Timeline налага поставянето на широка „корица” и въвеждането на „важни събития” в линията на времето с историята на страницата. Сред тези събития могат да бъдат отбелязани и такива, които са се развили извън времето на присъствие на дадена марка в сайта. Така например, историята на марката Coca-Cola може да бъде отбелязана с начало – 1944 г.
При промяната, когато потребителите видят за първи път фен страницата, ще забележат старите публикации на свои приятели, свързани с нея. Както и списъка с техни „приятели” в сайта, които „харесват” това. Панелът на администратора е по-голям и се скрива.
От Facebook все още не са обявили дата, когато всички потребителски профили ще преминат към Timeline.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.